[E46 316ti] odpala jak diesel i co to za urwany wężyk?
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 1 kwie 15, 17:23
- BMW: 316ti Compact
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto:
dzięki wielkie, właśnie byłem zdziwiony co to za wężyk jest odpięty od filtra, odpiął się jak pociągnąłem od strony przepływomierza
a po co w filtrze ta rurka?
a po co w filtrze ta rurka?
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 sie 15, 20:38
- BMW: Seria 3 e46 316i N42
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Gizycko
Puszka o potocznej nazwie filtr paliwa ma w sobie także regulator ciśnienia paliwa (dlatego kosztuje ok 200 zł).
Regulator ciśnienia potrzebuje podciśnienia. W pojemniku pod przepływomierzem wytwarza się podciśnienie. Wężyk łączy pojemnik z regulatorem.
Regulator ciśnienia potrzebuje podciśnienia. W pojemniku pod przepływomierzem wytwarza się podciśnienie. Wężyk łączy pojemnik z regulatorem.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 18 sty 16, 19:50
- BMW: BMW 316ti
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto:
witam
podłaczam sie pod pytanie zakładającego temat gdyz ja mam podobny problem co kolega z tym ze u mnie to juz chyba bardziej zaawansowane stadium. na początku miałem podobne objawy a wiec na zimno odpalał jak stary diesel (ale nie zawwsze) ale zaraz chodził normalnie jedyne co zostawało to wlasnie wibracje ktore pojawiaja sie i zanikaja. wyglada to tak ze gdy juz silnik osiagnie temperature pracy i podczas jazdy zatrzymuje sie na swiatłach czy wogole na biegu jałowym odczuwalne są mocne wibracje. wibracje te zanikaja po przekroczeniu powiedzmy 1500 obrotów i nie odczowa sie ich podczas jazdy tylko podczas postoju na wlaczonym silniku i to tez z rozną czestotliwością choc ostatnio coraz czesciej. ponadto mam wrazenie ze samochod jest jakby słabszy w zakresie obrotów do 3000 tysiecy. olej mam zgodny ze specyfikacja czyli 5W30. jestem laikiem w tematyce mechaniki samochodowej wiec interesowałoby mnie czego to ewentualnie moze byc objaw i jakie koszta mnie czekają...
podłaczam sie pod pytanie zakładającego temat gdyz ja mam podobny problem co kolega z tym ze u mnie to juz chyba bardziej zaawansowane stadium. na początku miałem podobne objawy a wiec na zimno odpalał jak stary diesel (ale nie zawwsze) ale zaraz chodził normalnie jedyne co zostawało to wlasnie wibracje ktore pojawiaja sie i zanikaja. wyglada to tak ze gdy juz silnik osiagnie temperature pracy i podczas jazdy zatrzymuje sie na swiatłach czy wogole na biegu jałowym odczuwalne są mocne wibracje. wibracje te zanikaja po przekroczeniu powiedzmy 1500 obrotów i nie odczowa sie ich podczas jazdy tylko podczas postoju na wlaczonym silniku i to tez z rozną czestotliwością choc ostatnio coraz czesciej. ponadto mam wrazenie ze samochod jest jakby słabszy w zakresie obrotów do 3000 tysiecy. olej mam zgodny ze specyfikacja czyli 5W30. jestem laikiem w tematyce mechaniki samochodowej wiec interesowałoby mnie czego to ewentualnie moze byc objaw i jakie koszta mnie czekają...
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 1599 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 2875 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 876 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Morfju
-
- 5 Odpowiedzi
- 2922 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mikon
-
- 3 Odpowiedzi
- 2061 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 9 Odpowiedzi
- 4981 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rysiektr
-
- 9 Odpowiedzi
- 2744 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 10 Odpowiedzi
- 4253 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jaszczomppoziomka
-
- 1 Odpowiedzi
- 976 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 30 Odpowiedzi
- 6912 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lolipop93