[E46][316i] Wymiana uszczelki pod głowicą silnik N46

Awatar użytkownika
piotrek1474
Bywalec forum
Posty: 1731
Rejestracja: 15 sie 13, 20:53
BMW: 318I N42 143KM
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto: Wrocław PL Stuttgart DE

#11

Post autor: piotrek1474 »

Ja miałem raz takie jakby przelewanie. Było to słychać z okolic środkowych kratek nawiewów, głównie na zimnym silniku. Po odpowietrzania układu już jest wszystko Ok.
Obrazek
ramish
Bywalec forum
Posty: 54
Rejestracja: 16 sty 13, 20:13
BMW: E46 316i 115KM silnik N46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Opoczno

#12

Post autor: ramish »

Witam ponownie,
Nie wiem co jest, przy próbie odpowietrzania w ogole nic nie leci spod korkow odpowoetrzników. Po odkręceniu korka zbiorniczka widać bulgotanie i jakis syf, może jeszcze po tej awarii, zle wypłukane?

[img]<a%20href=https://zapodaj.net/740a68bf47f46.jpg.html>20170307_175233.jpg</a>[/img]
[img]<a%20href=https://zapodaj.net/257e5b19fddb8.jpg.html>20170307_175227.jpg</a>[/img]

Skąd te bąble tam? Jutro będę miał tester do CO2
ramish
Bywalec forum
Posty: 54
Rejestracja: 16 sty 13, 20:13
BMW: E46 316i 115KM silnik N46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Opoczno

#13

Post autor: ramish »

Tester nic nie pokazal, takze na tę chwilę pod tym względem ok. Mam natomiast inne pytanie. Po przejechaniu dzisiaj 40 km włączyłem test 7 i sprawdzilem temperaturę. Pokazało 104 stopnie. Jaka powinna byc prawidlowa w przypadku mojego silnika? Silnik N46 316i
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”