Skoro masz gorąco w kabinie i temp (ciepłe powietrze) powiedzmy że nie zmienia znacznie temperatury tzn że jest ok i elektrozawór pracuje prawidłowo.skyy3 pisze:Pytania:
* masz ogrzewanie w aucie ? - gorące powietrze przy nagrzanym silniku? - Tak.
* od kiedy masz gaz? (pytanie może wydawać Ci się dziwne, lecz nie jest bez sensu) - Z tego co widnieje w książce serwisowej, pierwszy własciciel kupił auto z salonu juz z gazem.
Sprawdź jeszcze działanie elektrozaworu ogrzewania. - Nie wiem jak to zrobic. (moze jakaś podpowiedź- z góry dziekuję)temp po nagrzaniu :109-110 C .jak właczę ogrzewanie spada do 102 i powoli rosnie (do 110)romanikxxl pisze:Uruchom test 7.0 i sprawdź jaką masz temp.silnika,po nagrzaniu.
Jak ustawisz na klimatroniku mniejszą/większą temp to reaguje czy nie ?
Ten termostat powinien otworzyć się przy 105. Mowa o OE
EDIT:
Jeżeli wszystko będzie ok. Silnik nie przegrzewa się itd. to nie ma co panikować. Ew. pompa może już nie domagać dlatego przelewu nie ma zawsze oraz ew. ukł. zapowietrzony tak jak wcześniej powiedziałem. Stan płynu należy sprawdzać na zimnym silniku.
Powiem że nie biorę pod uwagę uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Na razie nie ma co się tym zajmować bo z tego co piszesz to nie podstaw ani objawów ewidentnie świadczących o tym.