[E46] 316i n42 - zła praca na zimnym silniku
-
- Bywalec forum
- Posty: 684
- Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
- BMW: E46 Touring N42B20A
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
No dobra a napiszesz co Ci naprawili w ramach tej typowej reklamacji? Czy to tajemnica?
Moje BMW
E46 318i Touring by rysiektr
E46 318i Touring by rysiektr
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 sty 16, 17:52
- BMW: E46 318Ti 143PS (2002) oraz 320d 150PS (2003)
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Wodzisław Śląski
Witam,
Mam ten sam problem w silniku 2.0 143PS (n42) w automacie 2002r. Auto odpala bez problemu ale zazwyczaj po kilkunastu sekundach dostaje zadyszki (obroty idą w dół) pomaga kilkusekundowe dodanie gazu. Na rozgrzanym silniku auto chodzi bez problemu (tzn. nie spadają obroty), aczkolwiek nie wiem czy nie jest mułowate (na co dzień jeżdżę 320d 150PS)(benzyniaka kupiłem dla żony).
Komp wywala następujące błędy:
http://scr.hu/9xva/djbrj
http://scr.hu/9xva/qcxgz
http://scr.hu/9xva/yhv3j
http://scr.hu/9xva/6xyl3
http://scr.hu/9xva/hbtdq
http://scr.hu/9xva/r6hho
Po zakupie auta wymieniłem olej na 5W30 Motula. Okazało się, że po przejechaniu około 600km ubyło z podziałki na bagnecie od max do min i zaświeca się kontrolka z oleju.
Z wydechu idzie dymek jasny o zabarwieniu jasnoniebieskim. Wygląda na to że odma nigdy nie była wymieniana. Byłem u mechanika.... na ucho stwierdził że rozrząd jest do wymiany.
Nie chcę w ciemno oddawać auta do mechanika bo wiadomo jak z nimi bywa... Poza tym nie mam fachowca od BMW który ogarniałby temat.
Może ktoś miał podobny problem i może polecić dobrego mechanika w okolicy Rybnika, Wodzisławia Śląskiego.
Mam ten sam problem w silniku 2.0 143PS (n42) w automacie 2002r. Auto odpala bez problemu ale zazwyczaj po kilkunastu sekundach dostaje zadyszki (obroty idą w dół) pomaga kilkusekundowe dodanie gazu. Na rozgrzanym silniku auto chodzi bez problemu (tzn. nie spadają obroty), aczkolwiek nie wiem czy nie jest mułowate (na co dzień jeżdżę 320d 150PS)(benzyniaka kupiłem dla żony).
Komp wywala następujące błędy:
http://scr.hu/9xva/djbrj
http://scr.hu/9xva/qcxgz
http://scr.hu/9xva/yhv3j
http://scr.hu/9xva/6xyl3
http://scr.hu/9xva/hbtdq
http://scr.hu/9xva/r6hho
Po zakupie auta wymieniłem olej na 5W30 Motula. Okazało się, że po przejechaniu około 600km ubyło z podziałki na bagnecie od max do min i zaświeca się kontrolka z oleju.
Z wydechu idzie dymek jasny o zabarwieniu jasnoniebieskim. Wygląda na to że odma nigdy nie była wymieniana. Byłem u mechanika.... na ucho stwierdził że rozrząd jest do wymiany.
Nie chcę w ciemno oddawać auta do mechanika bo wiadomo jak z nimi bywa... Poza tym nie mam fachowca od BMW który ogarniałby temat.
Może ktoś miał podobny problem i może polecić dobrego mechanika w okolicy Rybnika, Wodzisławia Śląskiego.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 1499
- Rejestracja: 28 lis 14, 9:56
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
Wymień odmę oraz uszczelniacze trzonków zaworowych, a będziesz miał spokój ze znikającym olejem. Koszt uszczelniaczy nie jest wielki, komplet ori to wydatek około 200 zł. Uszczelniacze można wymienić bez zdejmowania głowicy.
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
O wymianie napinacza łańcucha rozrządu też możesz pomyśleć.
Wysłane z mojego SM-N910C
Wysłane z mojego SM-N910C
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 57
- Rejestracja: 25 mar 14, 12:35
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: tarnow
panowie kolejny etap usterkowo - nerwowy . Problem pojawia się przy wilgotnosći powietrza np kiedy jest po deszczu lub w trakcie opadow . W czasie jazdy czasem pojawia się lekkie szarpaniecie kontrolka aku zapala sie na doslownie 2 sekundy po czym wszystko wraca do normy. Dzis dodatkowo zapalila sie kontrolka EML auto po chwilli zachowywalo sie poprawnie mimo palacej sie kontrolki eml. Macie jakies pomysly ?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 3343 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 2 Odpowiedzi
- 489 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 4631 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 3134 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dawid1995
-
- 29 Odpowiedzi
- 5755 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dudi273
-
- 4 Odpowiedzi
- 2165 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: BxBatman
-
- 1 Odpowiedzi
- 1104 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 959 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 22 Odpowiedzi
- 7633 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Karold