[E46] 316i n42 - zła praca na zimnym silniku
-
- Bywalec forum
- Posty: 684
- Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
- BMW: E46 Touring N42B20A
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Albo ten walek jest nieteges albo ci pompa oleju siada stad zbyt slabe cisnienie oleju i walek sie znowu wytarl. Choc rownie dobrze moze to byc jakas pierdola, ktorej niewidac na 1szy rzut oka np. nieszczelny dolot lub weze odmy stad zapach spalenizny.
Moje BMW
E46 318i Touring by rysiektr
E46 318i Touring by rysiektr
-
- Bywalec forum
- Posty: 57
- Rejestracja: 25 mar 14, 12:35
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: tarnow
2780 przetlumaczylem z niemieckiego forum ktore wskazuje na czujnik walka korbowego lub utrata zebow
wychodzi na to , ze wszystkie 3 bledy to sa bledy czujnikow , teraz pytanie czy jest szansa aby wszystkie 3 posypaly sie czy cos innego zle wskazuje
wychodzi na to , ze wszystkie 3 bledy to sa bledy czujnikow , teraz pytanie czy jest szansa aby wszystkie 3 posypaly sie czy cos innego zle wskazuje
-
- Bywalec forum
- Posty: 684
- Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
- BMW: E46 Touring N42B20A
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Na mój gust, bardzo mało prawdopodobne jest aby wysypały się wszystkie czujniki na raz. Zwłaszcza, że było dużo podobnych przypadków gdzie sypie błędami czujników i w 99% przypadków to nie była wina czujników.
Albo masz gdzieś lewe powietrze, na skutek pękniętej odmy albo komp nie może zasterować Vanosem, bo jest zbyt małe ciśnienie oleju albo przytarty wałek.
Ewentualnie przestawiony rozrząd.
Albo masz gdzieś lewe powietrze, na skutek pękniętej odmy albo komp nie może zasterować Vanosem, bo jest zbyt małe ciśnienie oleju albo przytarty wałek.
Ewentualnie przestawiony rozrząd.
Moje BMW
E46 318i Touring by rysiektr
E46 318i Touring by rysiektr
-
- Bywalec forum
- Posty: 159
- Rejestracja: 21 cze 14, 23:24
- BMW: brak w trakcie poszukiwań
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: OSTROWIEC
w tym przypadku kolega ma rację , trzeba posprawdzać odmę , rozrząd i ewentualnie dopiero brać się za regulatory faz rozrządu , ale zastanawia mnie fakt że przez 500 km było ok. Niestety seria N ma wiele dziwnych przypadków i to chyba jeden z nich , ja stwierdziłem że nie będę czekał na awarię i mimo dobrego stanu auta zdecydowałem o sprzedaży i w ciągu tygodnia auto sprzedałem, może lepiej sprzedać i mieć problem z głowy bo oprócz zdrowia psychicznego użytkownika ważna jest też sprawa rosnących wydatków , a problem nadal występuje.rysiektr pisze:Na mój gust, bardzo mało prawdopodobne jest aby wysypały się wszystkie czujniki na raz. Zwłaszcza, że było dużo podobnych przypadków gdzie sypie błędami czujników i w 99% przypadków to nie była wina czujników.
Albo masz gdzieś lewe powietrze, na skutek pękniętej odmy albo komp nie może zasterować Vanosem, bo jest zbyt małe ciśnienie oleju albo przytarty wałek.
Ewentualnie przestawiony rozrząd.
-
- Bywalec forum
- Posty: 684
- Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
- BMW: E46 Touring N42B20A
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Fredek sprzedałeś swoje N42? A jeszcze niedawno coś pisałeś o spalaniu stukowym... Może macie rację..trzeba to sprzedać póki działa i jest coś warte.
Moje BMW
E46 318i Touring by rysiektr
E46 318i Touring by rysiektr
-
- Bywalec forum
- Posty: 57
- Rejestracja: 25 mar 14, 12:35
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: tarnow
Panowie przed momentem zrobiłem trasę 15 km i auto zgasło w czasie jazdy na 4 biegu 3 razy . Pewnie najlepiej byłoby sprzedać jakk typowy Polak tylko co to zmieni opis tego błędu będzie pod innym loginem ktoś inny będzie miał problem
-
- Bywalec forum
- Posty: 159
- Rejestracja: 21 cze 14, 23:24
- BMW: brak w trakcie poszukiwań
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: OSTROWIEC
tak sprzedałem , a ze spalaniem stokowym na 4 cylindrze się nie uporałem niestety bo mi brakło pomysłów, a co do sprzedaży to stwierdziłem że nie będę czekał aż coś się posypie i koszty pójdą w tysiące pln , dostałem taką kasę jaką chciałem i nie było nad czym się zastanawiać. W moim rejonie jak mechanicy słyszą N42 to mają gęsią skórkę na plecach i ich wiedza jest na poziomie aha to ten silnikrysiektr pisze:Fredek sprzedałeś swoje N42? A jeszcze niedawno coś pisałeś o spalaniu stukowym... Może macie rację..trzeba to sprzedać póki działa i jest coś warte.
-
- Bywalec forum
- Posty: 684
- Rejestracja: 20 lut 14, 20:46
- BMW: E46 Touring N42B20A
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
dmkj, no to rozbieraj silnik, zobacz czy węże odmy nie są popękane, popsikaj Plakiem na pracującym silniku po dolocie, zobacz czy obroty nie będą szalały, albo jedź do tych co Ci robili silnik niech się bawią.
Moje BMW
E46 318i Touring by rysiektr
E46 318i Touring by rysiektr
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 3331 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 2 Odpowiedzi
- 462 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 4589 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 3122 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dawid1995
-
- 29 Odpowiedzi
- 5735 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dudi273
-
- 4 Odpowiedzi
- 2154 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: BxBatman
-
- 1 Odpowiedzi
- 1098 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 959 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 22 Odpowiedzi
- 7628 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Karold