[E46 2001r 136 KM] Problem po wymianie wahaczy

avellananut
Bywalec forum
Posty: 94
Rejestracja: 12 cze 11, 21:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#11

Post autor: avellananut »

O mnie chodzi z tym sapaniem nie stresuj się.
Sorki Panowie nie chciałem nikogo obrazić. Po co jest forum? Ma służyć pomocą czy może ma dołować forumowicza? Potencjalny użytkownik forum pisząc posta z problemem, oczekuje, że dostanie odpowiedź od kogoś, kto przerabiał podobną sytuację. Dlaczego w statystyce udzielone podziękowania mam wynik 0? Nie wypowiadam się w tematach, w których nie mam pojęcia. Gdyby komuś klima marzła mógłbym pomóc, bo przerabiałem to u siebie, ale niestety jestem motoryzacyjnym debilem. Dbam o auto ale za wszystko muszę płacić bo sam przy nim nic nie zrobię. Wymiana oleju kosztuje mnie 2,5 paczki mając swoje materiały. Dlatego też czasem pytam o radę ludzi na forum. Zauważcie jedną rzecz. Na posta brak mocy - pada turbo, szarpie przy ruszaniu - pada sprzęgło lub dwumas, stuka kierownica - maglownica. Od razu z grubej rury.
A można delikatniej - brak mocy - wężyk podciśnienia, szarpie przy ruszaniu - poduszki pod silnikiem, stuka kierownica - łącznik stabilizatora. Dla niektórych odma jest lekarstwem na wszystko.
Przepraszam nikogo nie chcę obrazić
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#12

Post autor: MARC »

Jakie wahacze miałeś a jakie zamontowałeś ?
Pytam bo są dwa rodzaje.

Na podnośniku czy też bez kół może Ci kierownicy nie blokować, bo wtedy nie jest obciążony przód, całkiem inaczej się to wszystko wtedy zachowuje.

Jedynie w grę wchodzi kanał i tego miejsca obserwować.
avellananut
Bywalec forum
Posty: 94
Rejestracja: 12 cze 11, 21:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#13

Post autor: avellananut »

5 lat temu dałem 9 stów mechanikowi bo mówił, że ma komplet nowych lemforderów z tulejami. W piątek okazało się, że to nie lemforder tylko monroe. Teraz założyłem Mayle HD. Zakładane były bez podnośnika, w kanale
Awatar użytkownika
gczarkowski1
Bywalec forum
Posty: 261
Rejestracja: 29 sie 10, 11:34
BMW: e46-1,9m43-LPG SEDAN e46-1,9m43-LPG KOMBI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Teresin

#14

Post autor: gczarkowski1 »

avellananut pisze:O mnie chodzi z tym sapaniem nie stresuj się.
Sorki Panowie nie chciałem nikogo obrazić. Po co jest forum? Ma służyć pomocą czy może ma dołować forumowicza? Potencjalny użytkownik forum pisząc posta z problemem, oczekuje, że dostanie odpowiedź od kogoś, kto przerabiał podobną sytuację. Dlaczego w statystyce udzielone podziękowania mam wynik 0? Nie wypowiadam się w tematach, w których nie mam pojęcia. Gdyby komuś klima marzła mógłbym pomóc, bo przerabiałem to u siebie, ale niestety jestem motoryzacyjnym debilem. Dbam o auto ale za wszystko muszę płacić bo sam przy nim nic nie zrobię. Wymiana oleju kosztuje mnie 2,5 paczki mając swoje materiały. Dlatego też czasem pytam o radę ludzi na forum. Zauważcie jedną rzecz. Na posta brak mocy - pada turbo, szarpie przy ruszaniu - pada sprzęgło lub dwumas, stuka kierownica - maglownica. Od razu z grubej rury.
A można delikatniej - brak mocy - wężyk podciśnienia, szarpie przy ruszaniu - poduszki pod silnikiem, stuka kierownica - łącznik stabilizatora. Dla niektórych odma jest lekarstwem na wszystko.
Przepraszam nikogo nie chcę obrazić
Kolego nikt cię nie chce dołować ktoś mówi ci że wymiana wahaczy raczej nie jest przyczyną twojego problemu jeszcze inny kolega stwierdza że napi..alanie młotem może wywołać taki skutek i ma rację bo młotka używa kowal a warsztat ma swoje narzędzia a ja ci podpowiedziałem żeby sprawdzić magiel ,jak myślisz jeżeli można rozwalić końcówkę drążka to co za tym idzie dalej ja zakończyłem swoją wypowiedz życzę powodzenia :beer:
avellananut
Bywalec forum
Posty: 94
Rejestracja: 12 cze 11, 21:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#15

Post autor: avellananut »

Całkowicie się z Tobą zgadzam.W jednym się tylko nie dogadamy. Ja wychodzę z założenia, że lepsza jest jedna rada a konkretna, Ty wolisz gdybanie. W gdybaniu pojawia się zwykle tyle możliwości, że naprawa auta przerosłaby jego wartość.
Gdybym wygrał w totka nie pisałbym na forum, bo kupiłbym nowy samochód
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#16

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Dajcie już spokój z tym dogadywaniem. Zrób tą geometrię i jak nie ustanie (a pewnie tak będzie), to na kanale co jest grane i jak znajdziesz rozwiązanie to napisz... Bez sensu zaśmiecać forum takim gimnazjalnym dogryzaniem.. :x
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#17

Post autor: zibi_j1 »

:timeout:
Panowie czy ja nie prosiłem o spokój? Świetna zabawa siedzieć i to usuwać :/ Chcecie sobie pogadać - macie PW. Powtórzy się taka sytuacja to będą nagrody i urlopy na ostudzenie emocji.
Jeśli nei widzimy samochodu i nie jeździliśmy nim to 90% tego co możemy zrobić to przypuszczenia i gdybanie.
Przed geometrią powinni Ci sprawdzić auto na szarpakach. Jak coś znajdą to będziesz wiedział co zrobić. jak nic nie znajdą to zrobisz. Poczytaj tez o czujniku zerowym kąta skrętu.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
avellananut
Bywalec forum
Posty: 94
Rejestracja: 12 cze 11, 21:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#18

Post autor: avellananut »

Jakże mało wiary jest w Tobie Dobrodzieju_1983, a to przeczy temu, pod jakim loginem przedstawiasz się na forum. Musisz więc uwierzyć bo geometria rozwiązała problem.
Za swe chamstwo przepraszam
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#19

Post autor: mariryb »

avellananut pisze: geometria rozwiązała problem.
I elegancko. Problem roziązany
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#20

Post autor: zibi_j1 »

Daj znać co z tą klimą miałeś;) dobrze, że auto ogarnięte
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ kierowniczy”