[E46 2001r 136 KM] Problem po wymianie wahaczy

avellananut
Bywalec forum
Posty: 94
Rejestracja: 12/06/11, 21:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Kontakt:

Re: [E46 2001r 136 KM] Problem po wymianie wahaczy

Post autor: avellananut » 19/04/15, 18:22

O mnie chodzi z tym sapaniem nie stresuj się.
Sorki Panowie nie chciałem nikogo obrazić. Po co jest forum? Ma służyć pomocą czy może ma dołować forumowicza? Potencjalny użytkownik forum pisząc posta z problemem, oczekuje, że dostanie odpowiedź od kogoś, kto przerabiał podobną sytuację. Dlaczego w statystyce udzielone podziękowania mam wynik 0? Nie wypowiadam się w tematach, w których nie mam pojęcia. Gdyby komuś klima marzła mógłbym pomóc, bo przerabiałem to u siebie, ale niestety jestem motoryzacyjnym debilem. Dbam o auto ale za wszystko muszę płacić bo sam przy nim nic nie zrobię. Wymiana oleju kosztuje mnie 2,5 paczki mając swoje materiały. Dlatego też czasem pytam o radę ludzi na forum. Zauważcie jedną rzecz. Na posta brak mocy - pada turbo, szarpie przy ruszaniu - pada sprzęgło lub dwumas, stuka kierownica - maglownica. Od razu z grubej rury.
A można delikatniej - brak mocy - wężyk podciśnienia, szarpie przy ruszaniu - poduszki pod silnikiem, stuka kierownica - łącznik stabilizatora. Dla niektórych odma jest lekarstwem na wszystko.
Przepraszam nikogo nie chcę obrazić


Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5559
Rejestracja: 12/07/11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Gadu-Gadu: 4317162
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Re: [E46 2001r 136 KM] Problem po wymianie wahaczy

Post autor: MARC » 19/04/15, 19:06

Jakie wahacze miałeś a jakie zamontowałeś ?
Pytam bo są dwa rodzaje.

Na podnośniku czy też bez kół może Ci kierownicy nie blokować, bo wtedy nie jest obciążony przód, całkiem inaczej się to wszystko wtedy zachowuje.

Jedynie w grę wchodzi kanał i tego miejsca obserwować.

avellananut
Bywalec forum
Posty: 94
Rejestracja: 12/06/11, 21:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Kontakt:

Re: [E46 2001r 136 KM] Problem po wymianie wahaczy

Post autor: avellananut » 19/04/15, 19:13

5 lat temu dałem 9 stów mechanikowi bo mówił, że ma komplet nowych lemforderów z tulejami. W piątek okazało się, że to nie lemforder tylko monroe. Teraz założyłem Mayle HD. Zakładane były bez podnośnika, w kanale

Awatar użytkownika
gczarkowski1
Bywalec forum
Posty: 261
Rejestracja: 29/08/10, 11:34
BMW: e46-1,9m43-LPG SEDAN e46-1,9m43-LPG KOMBI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Teresin
Tlen: gczarkowski1
Kontakt:

Re: [E46 2001r 136 KM] Problem po wymianie wahaczy

Post autor: gczarkowski1 » 19/04/15, 19:45

avellananut pisze:O mnie chodzi z tym sapaniem nie stresuj się.
Sorki Panowie nie chciałem nikogo obrazić. Po co jest forum? Ma służyć pomocą czy może ma dołować forumowicza? Potencjalny użytkownik forum pisząc posta z problemem, oczekuje, że dostanie odpowiedź od kogoś, kto przerabiał podobną sytuację. Dlaczego w statystyce udzielone podziękowania mam wynik 0? Nie wypowiadam się w tematach, w których nie mam pojęcia. Gdyby komuś klima marzła mógłbym pomóc, bo przerabiałem to u siebie, ale niestety jestem motoryzacyjnym debilem. Dbam o auto ale za wszystko muszę płacić bo sam przy nim nic nie zrobię. Wymiana oleju kosztuje mnie 2,5 paczki mając swoje materiały. Dlatego też czasem pytam o radę ludzi na forum. Zauważcie jedną rzecz. Na posta brak mocy - pada turbo, szarpie przy ruszaniu - pada sprzęgło lub dwumas, stuka kierownica - maglownica. Od razu z grubej rury.
A można delikatniej - brak mocy - wężyk podciśnienia, szarpie przy ruszaniu - poduszki pod silnikiem, stuka kierownica - łącznik stabilizatora. Dla niektórych odma jest lekarstwem na wszystko.
Przepraszam nikogo nie chcę obrazić
Kolego nikt cię nie chce dołować ktoś mówi ci że wymiana wahaczy raczej nie jest przyczyną twojego problemu jeszcze inny kolega stwierdza że napi..alanie młotem może wywołać taki skutek i ma rację bo młotka używa kowal a warsztat ma swoje narzędzia a ja ci podpowiedziałem żeby sprawdzić magiel ,jak myślisz jeżeli można rozwalić końcówkę drążka to co za tym idzie dalej ja zakończyłem swoją wypowiedz życzę powodzenia :beer:

avellananut
Bywalec forum
Posty: 94
Rejestracja: 12/06/11, 21:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Kontakt:

Re: [E46 2001r 136 KM] Problem po wymianie wahaczy

Post autor: avellananut » 19/04/15, 20:04

Całkowicie się z Tobą zgadzam.W jednym się tylko nie dogadamy. Ja wychodzę z założenia, że lepsza jest jedna rada a konkretna, Ty wolisz gdybanie. W gdybaniu pojawia się zwykle tyle możliwości, że naprawa auta przerosłaby jego wartość.
Gdybym wygrał w totka nie pisałbym na forum, bo kupiłbym nowy samochód


Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5047
Rejestracja: 24/03/14, 16:36
BMW: Sprzedane 318d+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
Tlen: do oddychania ropa do śmigania
VIN: PK82840
Kontakt:

Re: [E46 2001r 136 KM] Problem po wymianie wahaczy

Post autor: Dobrodziej_1983 » 19/04/15, 20:56

Dajcie już spokój z tym dogadywaniem. Zrób tą geometrię i jak nie ustanie (a pewnie tak będzie), to na kanale co jest grane i jak znajdziesz rozwiązanie to napisz... Bez sensu zaśmiecać forum takim gimnazjalnym dogryzaniem.. :x
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes-Benz W210 e290td sedan w ,,Classicu"

Awatar użytkownika
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 01/02/14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa
Kontakt:

Re: [E46 2001r 136 KM] Problem po wymianie wahaczy

Post autor: zibi_j1 » 19/04/15, 21:35

:timeout:
Panowie czy ja nie prosiłem o spokój? Świetna zabawa siedzieć i to usuwać :/ Chcecie sobie pogadać - macie PW. Powtórzy się taka sytuacja to będą nagrody i urlopy na ostudzenie emocji.
Jeśli nei widzimy samochodu i nie jeździliśmy nim to 90% tego co możemy zrobić to przypuszczenia i gdybanie.
Przed geometrią powinni Ci sprawdzić auto na szarpakach. Jak coś znajdą to będziesz wiedział co zrobić. jak nic nie znajdą to zrobisz. Poczytaj tez o czujniku zerowym kąta skrętu.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek

avellananut
Bywalec forum
Posty: 94
Rejestracja: 12/06/11, 21:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Kontakt:

Re: [E46 2001r 136 KM] Problem po wymianie wahaczy

Post autor: avellananut » 20/04/15, 13:57

Jakże mało wiary jest w Tobie Dobrodzieju_1983, a to przeczy temu, pod jakim loginem przedstawiasz się na forum. Musisz więc uwierzyć bo geometria rozwiązała problem.
Za swe chamstwo przepraszam

mariryb
Specjalista
Posty: 5223
Rejestracja: 09/04/11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa
Kontakt:

Re: [E46 2001r 136 KM] Problem po wymianie wahaczy

Post autor: mariryb » 20/04/15, 14:05

avellananut pisze: geometria rozwiązała problem.
I elegancko. Problem roziązany
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Awatar użytkownika
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 01/02/14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa
Kontakt:

Re: [E46 2001r 136 KM] Problem po wymianie wahaczy

Post autor: zibi_j1 » 20/04/15, 14:18

Daj znać co z tą klimą miałeś;) dobrze, że auto ogarnięte
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek


ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Układ kierowniczy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości