[E46 2001 320d 136KM] Pytanie o dwumas

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
Awatar użytkownika
Maniek
Bywalec forum
Posty: 2406
Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
BMW: M57N
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto:
VIN: PK14005
Lokalizacja: celu do zlikwidowania

#11

Post autor: Maniek »

Ja wymieniłem podstawę filtra oleju i mam spokój z klepaniem po odpaleniu. :)
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Obrazek
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.


How hard can it be ?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#12

Post autor: MARC »

avellananut pisze:Ostatnio wymieniłem olej ale troche przeholowałem bo na bagnecie, przy zimnym silniku, stan oleju jest maksymalny (na ostatniej kresce). Czy to może być powód czerwonej kontrolki?
Olej należy sprawdzać na ciepłym silniku. 2 min. po zgaszeniu.
avellananut
Bywalec forum
Posty: 94
Rejestracja: 12 cze 11, 21:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#13

Post autor: avellananut »

Wydaje mi się że wskazanie oleju powinno być pomiędzy kreskami na bagnecie. U mnie czy na zimnym czy na ciepłym silniku wskazanie jest na drugiej kresce. Czy może to być powód czerwonej kontrolki?
I dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#14

Post autor: romanikxxl »

Druga kreska to minimum? Jeżeli tak to dolej oleju!
Między max a min to 1l różnicy :)
Romanikxxl
avellananut
Bywalec forum
Posty: 94
Rejestracja: 12 cze 11, 21:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#15

Post autor: avellananut »

Druga kreska licząc od dołu to chyba maksimum
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#16

Post autor: romanikxxl »

Jeżeli max! To problem leży w typowej usterce o której czytałeś!
Romanikxxl
avellananut
Bywalec forum
Posty: 94
Rejestracja: 12 cze 11, 21:39
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#17

Post autor: avellananut »

Ostatnie pytanie Panowie. Czy wymiana podstawy filtra oleju rozwiąże problem kontrolki oleju? Tak w przybliżeniu jaki jest koszt i czas naprawy?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#18

Post autor: MARC »

avellananut pisze:Ostatnie pytanie Panowie. Czy wymiana podstawy filtra oleju rozwiąże problem kontrolki oleju? Tak w przybliżeniu jaki jest koszt i czas naprawy?
Nie koniecznie.
maniek6566
Posty: 1
Rejestracja: 27 lip 15, 11:06
BMW: fd
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#19

Post autor: maniek6566 »

Do wymiany sprzęgieł z samoregulacją służą specjalne narzędzia. niemożna tak po prostu wykręcić śruby, a potem je dokręcić bez przyrządu . http://huzar.biz/dragon Tu masz jeden z nich.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”