E46 2.2 170, nie potrafię jeździć?

Ogólne sprawy dotyczące BMW E46, ale nie mechanika. Mechanika poniżej :)
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Rafnl
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 25 maja 20, 15:24
BMW: 320i sedan M54B22
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław

#21

Post autor: Rafnl »

I była. Ciepło było już czuć przystawiając rękę do koła. Ostatnie 600km- (w tym 300 trasy ze spalaniem 8, reszta po mieście, sporo w korkach/trochę AOW aktualne średnie 12.1 w.g komputera BC.
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#22

Post autor: WKRENTEK77 »

Za wiele nie wniosę do tematu ale tak tylko nadmienię e90 benzyna nowe wszystkie heble ATe i też są kangury do przodu i do tyłu umiejętne operowanie sprzęgłem i wyższe obroty jakoś to nieco niwelują , rozmowa z kumplem co ma e91 i ta sama historia. Te tamaty są tak samo popularne w necie jak falowanie obrotów i lewizna w dolocie.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#23

Post autor: maniek21112 »

W przypadku e90 pb r4 docisk sprzęgła, więc zestaw do wymiany.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1696
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#24

Post autor: kosteg »

Rafnl pisze: 28 cze 20, 0:16 Byłem dzisiaj u znajomego, który trochę grzebie przy autach. Sprawdzaliśmy samochód od a do z i co się okazało, to tłoczek na lewym tylnim kole był zapieczony i zardzewiały, praktycznie nieruchomy, poruszaliśmy nim, nasmarowaliśmy, złożyliśmy wszystko do kupy. Pojechałem się przejechać i jak ręka odjął- żadnych kangurów, żadnych szarpań i żadnych innych nieprawidłowości. Szok. Dzięki w każdym razie za pomoc i zainteresowanie Panowie!
No i rewelacja. Ja profilaktycznie zrobiłbym przegląd wszystkich hebli, wraz z postojowym i wymienił płyn - po takim gotowaniu dobrze to zrobi układowi :)
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Ogólne”