E46 2.0d 136km Zamek nie otwiera po zgaszeniu silnika

Wszystko, co dotyczy kodowania E46. NCS Expert, INPA, kody błędów, porady, instrukcje instalacji przy użyciu VMware
kudłaty997997
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 5 sie 16, 14:08
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gniezno
VIN: cc23276

#1

Post autor: kudłaty997997 »

Witam panowie w moim e46 występuje następujący problem - nie mogę otworzyć drzwi pilotem po przejażdżce po paru godzinach jak postoi czasami udaje się otworzyć i wtedy otwiera zamyka wszystko pięknie na postoju do momentu, aż znów gdzieś nie pojadę , wtedy znów jak zamknę to nie mogę otworzyć. Tego popaprańca co wymyślił ,że kluczykiem można otworzyć tylko drzwi kierowcy to bym za jaja powiesił.W audi a4 jak miałem problemy z centralnym to chociaż kluczykiem moglem otworzyć pasażerowi z kluczyka i od środka i tylne drzwi też się dało od środka ciągnąc za klamkę a w BMW pod chatom wszyscy przez jedne drzwi jak małpy jaka siara. Dodam jeszcze , że otwieranie z guzika koło ręcznego nie działa wcale, i nie jestem pewien ale raczej chyba z kluczyka centralka też nie działa zamyka tylko drzwi kierowcy i otwiera tylko kierowcy ale to jeszcze sprawdzę to dopisze . Jakieś pomysły? dodam, że przekaźnik w schowku słychać ale nic nie rozbierałem.
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#2

Post autor: zibi_j1 »

Moduł komfortu ma chyba dość. Bmw tak to wymyśliło że jak zamkniesz auto z guzika na konsoli to otworzysz je od srodka. Jednak jak zamkniesz piiotem to nie zadziała otwarcie ze środka.i guzik na konsoli chyba też.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
kudłaty997997
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 5 sie 16, 14:08
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gniezno
VIN: cc23276

#3

Post autor: kudłaty997997 »

Wystarczy go wymienić na jakaś używkę i będzie działało czy po wymianie trzeba coś stroić wgrywać jakiś program itp? %)
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#4

Post autor: GUMMISS »

Najlepiej wymienic przekazniki. Koszt taki jak wymiana modulu, a masz pewnosc ze bedzie dzialac. Z uzywkami roznie, choc z reguly dzialaja. W domu mam dojechane przekazniki to podesle Ci wieczorem numer oryginalu, poszukasz sobie zamiennikow i kazdy kto ma lutownice Ci to zmieni.

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#5

Post autor: scghost »

Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#6

Post autor: GUMMISS »

To nie szukam ich bo widze ze na filmie jest ladnie opisane jakie przekwzniki i nawet jakie zamienniki. Robota prosta i przyjemna ;)

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
damianb194
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 10 lip 16, 16:51
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto:

#7

Post autor: damianb194 »

http://allegro.pl/przekaznik-v23084-c2002-a403-v23084-c2001-a303-bmw-i6396016755.html Czy taki przekaźnik bedzie dobry? Czy jakis lepszy potrzeba? Trzeba wymienic 2 czy jeden? :)
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#8

Post autor: scghost »

damianb194 pisze: http://allegro.pl/przekaznik-v23084-c2002-a403-v23084-c2001-a303-bmw-i6396016755.html Czy taki przekaźnik bedzie dobry? Czy jakis lepszy potrzeba? Trzeba wymienic 2 czy jeden? :)
najlepiej wszystkie 4
znajdziesz chyba taniej


albo otworzyc przekazniki i wyczyscic styki w srodku
bez wymieniania na nowe
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
alb3rt
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 26 mar 16, 7:51
BMW: E46 316i N46B18 sedan
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto:

#9

Post autor: alb3rt »

Ja bym wyczyścił styki i sprawdził. Po co odrazu wymieniać. A jak zadziała to sam zdecyduj czy lutować.
Kodowanie, diagnostyka, aktualizacja, dorabianie kluczyków, sprawdzenie przebiegu. Elektronika BMW wszystkie modele.
730280210 :supcio:
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#10

Post autor: GUMMISS »

Mozna wyczyscic, nie wiem jak dlugo u mnie dzialalo po wyczyszczeniu, bo jak kupilem auto to juz ktos grzebal, u mnie chodzilo jakies 4 lata, potem jak sam wyczyscilem to chodzilo moze z miesiac i wymiana bo styki wypalił sie do zera.

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Kodowanie”