e46 2.0 136km kręci nie odpala

Robi1994
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 28 sie 21, 11:59
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kamienna Góra

#1

Post autor: Robi1994 »

Witam otóż mam problem z swoją bmw mianowice padł akumulator naładowałem w między czasie czyściłem egr bo był dosyć mocno zawalony po czym autem przejechałem 2 km zgasiłem i już nie odpaliło wszelkie próby na nic sprawdziłem na początku czy pompki paliwa chodzą chodzą obie myśl że może imobilizer się rozkodował lecz na kompie wszystko ok przemiana przekaźników pompy paliwa bezpieczniki wszystko sprawdzone w końcu odpiąłem metalowe rurki na wtryski i po kręceniu lipa brak paliwa tu ..... pokazał się wcześniej błąd (Elektro zawór regulacji dawki paliwa)
wiecie co mogło się zepsuć ?? bo już ręce opadają
dodam że auto nie dawało żadnych oznak odpalało od kopa nie trzęsło jedynie było zwiększone spalanie i trochę kopciło lecz tu obstawiam że któryś wtrysk nie domaga bądź turbo do regeneracji będzie prosze o pomoc
Komp delphi nie stety jeszcze inpy się nie dorobiłem auto kupione tydzień temu
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

auto kupione tydzien temu i juz rece opadają :Search:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Przemqtm
Bywalec forum
Posty: 216
Rejestracja: 14 kwie 21, 19:12
BMW: BMW E46 silnik n42b20
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kowalowa

#3

Post autor: Przemqtm »

Siemka. Skoro pokazało Ci błąd Elektro zawór regulacji dawki paliwa to pewnie się uszkodził. Chyba że jak robiłeś coś przy EGR to nie podpiąłeś jakieś wtyczki. Sprawdź dokładnie, a jak nie to spróbuj jeszcze z ciekawości odpalić na plaka z popychu czy linki
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Robi1994 pisze: 30 sie 21, 21:16sprawdziłem na początku czy pompki paliwa chodzą chodzą obie
Jakie dwie pompy sprawdziłeś?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Robi1994
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 28 sie 21, 11:59
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kamienna Góra

#5

Post autor: Robi1994 »

maniek21112 pisze: 31 sie 21, 6:50
Robi1994 pisze: 30 sie 21, 21:16sprawdziłem na początku czy pompki paliwa chodzą chodzą obie
Jakie dwie pompy sprawdziłeś?
w baku i w progu
Robi1994
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 28 sie 21, 11:59
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kamienna Góra

#6

Post autor: Robi1994 »

maniek21112 pisze: 31 sie 21, 6:50
Robi1994 pisze: 30 sie 21, 21:16sprawdziłem na początku czy pompki paliwa chodzą chodzą obie
Jakie dwie pompy sprawdziłeś?
w baku i w progu
Przemqtm pisze: 31 sie 21, 6:36 Siemka. Skoro pokazało Ci błąd Elektro zawór regulacji dawki paliwa to pewnie się uszkodził. Chyba że jak robiłeś coś przy EGR to nie podpiąłeś jakieś wtyczki. Sprawdź dokładnie, a jak nie to spróbuj jeszcze z ciekawości odpalić na plaka z popychu czy linki
na plaka pali tyle co go zaciągnie.... na pycha nie pali
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Mówisz, że masz pompę paliwa w progu? Jak ją sprawdziłeś?
Ostatnio zmieniony 31 sie 21, 16:58 przez maniek21112, łącznie zmieniany 2 razy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Robi1994
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 28 sie 21, 11:59
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kamienna Góra

#8

Post autor: Robi1994 »

maniek21112 pisze: 31 sie 21, 14:02 Mówisz, że masz pompę paliwa w progu? Jak ją sprawdziłeś?
pompuje paliwo odkręciłem wężyk który tam idzie
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#9

Post autor: maniek21112 »

To filtr paliwa jest. Zapewne umarła pompa vp44. Podepnij komputer z inpa i wklej błąd z silnika.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Robi1994
Bywalec forum
Posty: 19
Rejestracja: 28 sie 21, 11:59
BMW: E46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kamienna Góra

#10

Post autor: Robi1994 »

maniek21112 pisze: 31 sie 21, 16:57 To filtr paliwa jest. Zapewne umarła pompa vp44. Podepnij komputer z inpa i wklej błąd z silnika.

nie stety inpy pólki co nie mam diagnozowałem delphi wyszedł błąd elektrozawór regulacji dawki paliwa .
auto dużo starsznie też paliło jak i kopciło
czyli w 100 % pompa rozebrałem wszystko i wygląda jak by nigdy nikt tam nie zaglądał w następnym tygodniu będzie robiona pompa powiem wam co i jak i wkleje poźniej screnny z inpa bo już będe miał do tego czasu
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”