Fabryka dawała gładkie wentylowane tarcze z przodu oraz z tyłu także gładkie wentylowane (chyba, ze w 320i R6 przed liftem z tyłu była niewentylowana - tak czy inaczej nie ma znaczenia bo są w sprzedaży takie jak przewidział producent).rajax pisze:Jak to schodziło z fabryki, na wentylowanych z tyłu czy pełnych ?
Chyba mylisz pojęcia bo wentylowana tarcza to nie jest tarcza nacicnana, nawiercana czy nacinano-nawiercana (ale oczywiście te tarcze są wentylowane bo E46 nie miało niewentylowanych chyba, ze z początku produkcji z tyłu w wersjach R4).
To są tarcze wentylowane gładkie:
http://allegro.pl/tarcze-klocki-bmw-3-e36-e46-286-22-przod-i4095243013.html
To są nie wentylowane gładkie: (występują raczej tylko w starych małych autach z małymi silnikami, częściej z tyłu w kompaktach typu golf czy civic)
http://allegro.pl/tarcze-honda-civic-1999-2005-tyl-260x10mm-i4081904330.html