E46 136KM - Problem z odpaleniem na niedogrzanym silniku

Masterr
Posty: 1
Rejestracja: 18 sty 21, 16:37
BMW: E46 M47 136km
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów

#1

Post autor: Masterr »

Witajcie :siema: zwracam się z prośbą do was o poradę sugestie bądź cokolwiek
Mam problem z swoją e46 silnik 2.0d 136KM Rano przy -10 bądź po nocy(nie musi być minusowa temperatura) odpala na strzała
na ciepłym zagrzanym silniku również odpala ładnie. Problem pojawia się gdy silnik jest niedogrzany np odpale rano przejade pare km po czym zgasze silnik i zostawie go na 20 min i później katorga z paleniem musze krecić rozrusznikiem dobre 20 30 s (przy tym kreceniu po odpaleniu siwy dym zadymiam cały parking) Pompa vp44 po regeneracji rok temu robiona i mechanicznie i sterownik. błędów nie ma dzisiaj wymieniłem filtr paliwa fakt był syf ale to nie pomogło. zaobserwowałem przy wymianie filtra zeby napełnić ten kubek od filtra strasznie słabo leci ropa z tej dziurki w srodku pompke w baku zas słychać czy to może być przyczyną takich sytuacji ze niedogrzany nie pali na tyk ? Pęcherzyków miedzy filtrem a pompą vp44 nie mam.

Proszę o pomoc bo ręce opadają :Search:
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#2

Post autor: GUMMISS »

Miałem identyczne objawy. Zauważyłem że temperatura silnika jest jakaś z gwiazd i dopiero po uruchomieniu jest prawidłowe wskazanie czyli powiedzmy -2*. Co było powodem nie wiem, auto trafiło za szybko na złom żeby to naprawić. :x Tak samo jak u Ciebie gorący i przy większych mrozach palił od strzała, a w okolicy 0* ledwie starczyło akumulatora na uruchomienie. A dym z wydechy to podejrzewam za mała ilość paliwa żeby dobrze pracował i dlatego nam tak kopcił jak się udało uruchomić. Oczywiście przy uruchomieniu od strzała dymu u mnie nie było tak samo na pych.
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#3

Post autor: maniek21112 »

Pompa vp44, dla potwierdzenia daj mu plaka w dolot gdy nie chce odpalić.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#4

Post autor: GUMMISS »

Może i pompa. Ale co powiesz na to że w teście zegarów jak uruchamiał się normalnie to była realna temperatura silnika, a w momencie jak nie miał ochoty to pokazywało powiedzmy 80*, a po uruchomieniu spadało na -2*?
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#5

Post autor: maniek21112 »

Powiem, że coś było zepsute..zapewne czujnik temperatury skoro były takie skoki.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”