Ok dzięki jak pogoda w sobotę pozwoli to podziałamradek_08 pisze:Wąż starcza bez problemu bo zaledwie 2 cm go skracasz o ta szybkozłączkę. Dostęp od góry po zdemontowaniu podstawy filtra kabinowego przykręconego na 5 śrub torx. Króciec przykręcony jest na 2 śrubki fi 6 na kluczyk 10.
e46 1.9 118km ubywa płynu co jakiś czas
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 lip 14, 12:13
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Lodz
- VIN: ay32164
Panowie, żeby nie powielać tematu to tutaj podpytam. Przy wymianie tego króćca z tylu silnika...konieczne jest spuszczanie płynu? Wolałbym, żeby obeszło się od tego bo jest on całkiem świeży. Jeśli nie jest to koniecznością to jaki ubytek tego płynu będzie podczas wymiany króćca? Może ciut głupie pytanie, ale znam się tyle co widać a MUSZĘ sam sobie dać radę z tym tematem bo mechanicy spławiają mnie jak słyszą o co chodzi... :| Z góry dzięki za odpowiedź
musisz spuścić płyn. zlej do czystego naczynia i wlej z powrotem, to nie problem chyba?
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Nie no nie spuszczasz całego płynu owszem jak wywalisz króciec trochę płynu wyleci ale na pewno nie cały po robocie dolejesz odpowietrzysz i bedzie ok tylko najlepiej robić to na całkowicie zimnym silniku żeby jak najmniej płynu stracic.A ile wyleci ? Tak na oko ok pół lotra może ,napewno musisz się zaopatrzyć przed wymianą w płyn kup 1l będzie ok.master8998 pisze:Panowie, żeby nie powielać tematu to tutaj podpytam. Przy wymianie tego króćca z tylu silnika...konieczne jest spuszczanie płynu? Wolałbym, żeby obeszło się od tego bo jest on całkiem świeży. Jeśli nie jest to koniecznością to jaki ubytek tego płynu będzie podczas wymiany króćca? Może ciut głupie pytanie, ale znam się tyle co widać a MUSZĘ sam sobie dać radę z tym tematem bo mechanicy spławiają mnie jak słyszą o co chodzi... :| Z góry dzięki za odpowiedź
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 lip 14, 12:13
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Lodz
- VIN: ay32164
Zdecydowanie drugie rozwiązanie mi pasuje bardziej dzięki panowie
-
- Specjalista
- Posty: 3184
- Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
- BMW: Lexus is 220d
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdansk
Ten króciec za silnikiem kup w bmw aso , żadne zamienniki , ile ja żem się z zamiennikiem naszarpał żeby go spasować, musiałem go z każdej strony opiłować bo nie chciał odpowiednio przylegać.
Mój --- > lexus is 220d
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Ja ja naturliś tylko orginałMiłosz pisze:Ten króciec za silnikiem kup w bmw aso , żadne zamienniki , ile ja żem się z zamiennikiem naszarpał żeby go spasować, musiałem go z każdej strony opiłować bo nie chciał odpowiednio przylegać.
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 lip 14, 12:13
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Lodz
- VIN: ay32164
Powiem szczerze, że dopiero przeczytałem posta o oryginalnym króćcu. Kupiłem Febi, wymieniłem pasował jak powinien. Jedyne zmartwienie które mnie trapiło to takie, że nie używałem sylikonu do montażu... Póki co jest wszystko ok. Największy problem był z odpowietrzeniem, ale godzina walki i jest cacy... Dziękuję za podpowiedzi Pozdrawiam
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Silikon w zasadzie nie jest potrzebny bo masz tam kawałek grubego oringa i jeżeli króciec wszedł z oporem to powinno być ok ale jezeli wszedł bez większego oporu to może być problem ze szczelnością a wtedy to nawet silikon nic nie da bo ciśnienie w układzie jest za duże.master8998 pisze:Powiem szczerze, że dopiero przeczytałem posta o oryginalnym króćcu. Kupiłem Febi, wymieniłem pasował jak powinien. Jedyne zmartwienie które mnie trapiło to takie, że nie używałem sylikonu do montażu... Póki co jest wszystko ok. Największy problem był z odpowietrzeniem, ale godzina walki i jest cacy... Dziękuję za podpowiedzi Pozdrawiam
-
- Bywalec forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 29 lip 14, 12:13
- BMW: 318i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Lodz
- VIN: ay32164
Opór był spory bo króciec dociągałem śrubami stopniowo. Także powinno być ok:)
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1220 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: xagnieszkax92
-
- 0 Odpowiedzi
- 1313 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maki85
-
- 55 Odpowiedzi
- 19762 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: staszek_bal
-
- 6 Odpowiedzi
- 2861 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: naapster
-
- 1 Odpowiedzi
- 2849 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 1 Odpowiedzi
- 744 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 1473 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1080 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: XSikalafąX
-
- 69 Odpowiedzi
- 22187 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: koziol992
-
- 23 Odpowiedzi
- 7029 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Azii666