[E46 1.8 N42] faluje na wolnych obrotach, brak mocy

MaT_ds
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 3 mar 10, 20:28
BMW: e46 316Ti N42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk/Gdynia
Lokalizacja: Słupsk/Gdynia

#11

Post autor: MaT_ds »

pewnie tak, jesli tak dalej bedzie to bedziemy specami od BMW :/ ehhh nie lubie tego przechodzic, kiedys w taki sposob bylem specem od peugota ;) :Yahoo!:
eryk328e46
Bywalec forum
Posty: 28
Rejestracja: 14 lut 09, 0:01
BMW: E46 330 CI Face lift
Rok produkcji: 2003
Państwo: UK
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Birmingham

#12

Post autor: eryk328e46 »

A tak z ciekawosci jakie powinny byc prawidlowe parametry sondy lambda. Pytam do tego samego silnika n42 143 konie. Sprawdzalem na moim sprzecie ,ale niewiem jakie wartosci sa prawidlowe.
Moje byle e36325 , e46328 , e46 318CI f/l obecne 330CI f/l :)

Obrazek
MaT_ds
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 3 mar 10, 20:28
BMW: e46 316Ti N42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk/Gdynia
Lokalizacja: Słupsk/Gdynia

#13

Post autor: MaT_ds »

chyba od 0.03 - 1V sa prawidlowe, zreszta nie wiem do konca sprawdz na google.pl wpisz paramtery sondy lambda i powinno cos byc.

Ja juz wiem co jest usterka w moim samochodzie .... nie wiem jak sie to moglo stac ale jest przestawiony rozrzad! :/ co powodowalo wypadanie zaplonu ... :/ :unknown: auto na warsztacie ...
zetek82
Posty: 1
Rejestracja: 22 lis 10, 0:27
BMW: 316TI
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Janowiec Wielkopolski

#14

Post autor: zetek82 »

zdeniu pisze:jak w temacie, wolnych obrotów brak, a właściwie sa tylko bardzo nierówne 500-1000
podczas przyspieszania auto po prostu nie ma mocy

i tu prośba do magików/fachowców/znawców o interpretacje tego co wypluła INPA
Obrazek

Witam !! Miałem ten sam problem jak go rano odpaliłem obroty strasznie falowały od roku śmigam na LPG i w moim przypadku musiałem kupić dodatek do benzyny by przeczyściło wtryski i po paru tankowaniach jest OK :):) zobaczymy jak dalej, teraz się męczę z czymś innym w układzie chłodniczym dostaje mi się powietrze non stop coś ;)
dmkj
Bywalec forum
Posty: 57
Rejestracja: 25 mar 14, 12:35
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: tarnow

#15

Post autor: dmkj »

Mam pytanie i zarazem problem : pierwsze podpalenie n wygląda tak że obroty wzrosną do 1000 i automatycznie spadają tak że trzęsie samochodem jaką może być przyczyna
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#16

Post autor: danielo6666 »

zdarzało się że rozrzad przeskakiwał w tym siliku n42
proponuje wymienic slizgi ,napinacz ,i łańcuszek
mam taki zestawik w swietnym stanie na handelek :)
prosze pisać na Pw jak bedzie ktos zainteresowany
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#17

Post autor: danielo6666 »

u kolegi zetek może być zapowietrzony układ chłodzenia albo uszczelka pod głowicą puściła i sa przedmuchy do ukladu chłodzenia
to nie zart kilku kolegów tak miało
dmkj
Bywalec forum
Posty: 57
Rejestracja: 25 mar 14, 12:35
BMW: e46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: tarnow

#18

Post autor: dmkj »

tak bez rozpisywania sie powiem tylko, że problem ze znalezieniem przyczyny jest rozwiązzany i okazało sie ,że jest to glowica
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”