A tak z ciekawosci jakie powinny byc prawidlowe parametry sondy lambda. Pytam do tego samego silnika n42 143 konie. Sprawdzalem na moim sprzecie ,ale niewiem jakie wartosci sa prawidlowe.
chyba od 0.03 - 1V sa prawidlowe, zreszta nie wiem do konca sprawdz na google.pl wpisz paramtery sondy lambda i powinno cos byc.
Ja juz wiem co jest usterka w moim samochodzie .... nie wiem jak sie to moglo stac ale jest przestawiony rozrzad! :/ co powodowalo wypadanie zaplonu ... :/ auto na warsztacie ...
zdeniu pisze:jak w temacie, wolnych obrotów brak, a właściwie sa tylko bardzo nierówne 500-1000
podczas przyspieszania auto po prostu nie ma mocy
i tu prośba do magików/fachowców/znawców o interpretacje tego co wypluła INPA
Witam !! Miałem ten sam problem jak go rano odpaliłem obroty strasznie falowały od roku śmigam na LPG i w moim przypadku musiałem kupić dodatek do benzyny by przeczyściło wtryski i po paru tankowaniach jest OK :) zobaczymy jak dalej, teraz się męczę z czymś innym w układzie chłodniczym dostaje mi się powietrze non stop coś
Mam pytanie i zarazem problem : pierwsze podpalenie n wygląda tak że obroty wzrosną do 1000 i automatycznie spadają tak że trzęsie samochodem jaką może być przyczyna
zdarzało się że rozrzad przeskakiwał w tym siliku n42
proponuje wymienic slizgi ,napinacz ,i łańcuszek
mam taki zestawik w swietnym stanie na handelek
prosze pisać na Pw jak bedzie ktos zainteresowany
u kolegi zetek może być zapowietrzony układ chłodzenia albo uszczelka pod głowicą puściła i sa przedmuchy do ukladu chłodzenia
to nie zart kilku kolegów tak miało