E46 1.6i Brak mocy na zimnym silniku

nikola-k1
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 7 paź 10, 17:13
BMW: 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: lebork

#1

Post autor: nikola-k1 »

Witam .Poniżej 5 stopni celsjusza silnik pracuje jakby nie miał mocy,gdy rozgrzeje się wszystko jest ok .Silnik 1.9 benzyna 316I,rano odpala bez problemów.ostatnio wymieniłem sonde lamde przed kat.(org).Z góry dziękuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony 8 sty 11, 20:32 przez nikola-k1, łącznie zmieniany 1 raz.
OSA BMW

#2

Post autor: OSA BMW »

Najprosciej mowiac nie dziala ci tzw ssanie,podjedz na kompa zrobic diagnoze
nikola-k1
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 7 paź 10, 17:13
BMW: 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: lebork

#3

Post autor: nikola-k1 »

Rano sanie chodzi mam obroty silnika około 1100obrotów i po chwili spada.A co do kompa nie mam żadnych błędów związany z silnikiem .
Ostatnio zmieniony 30 lis 10, 20:16 przez nikola-k1, łącznie zmieniany 1 raz.
shaleck
Posty: 5
Rejestracja: 18 maja 10, 18:49
BMW: bmw e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz

#4

Post autor: shaleck »

Witam ja mam to samo i tez nie wiem o co chodzi. rano odpala, normalnie trzyma obroty. a kiedy zaczynam jechac silnik sie dusi i nie idzie jechac. po kilkunastu kilometrach jak sie nagrzeje jest normalniej ale kiedy przed skrzyzowaniem wlczam sprzeglo, obroty skacza miedzy 500 a 1000. doradzcie jak mozecie bo nie wiem o co chodzi a zaczyna mi to grac na nerwach.
nikola-k1
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 7 paź 10, 17:13
BMW: 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: lebork

#5

Post autor: nikola-k1 »

Witam .Dzis rano przy -2 stopniach celsjusza odłączyłem przepływomierz i samochód chodził jak trzeba zadnego szarpania i zamulenia na zimnym silniku .Z tego wynika ze silnik nie dostawał odpowiedniej ilosci powietrza, dodam ze powyzej 4000 tyś obrotów silnik pracuje jakby sie dławił.Kilka miesiecy temu umyłem przepływomierz i pomogło ale tylko na chwile, a teraz trzeba tylko nowy kupić :D
zaryjaro
Posty: 1
Rejestracja: 14 gru 10, 9:57
BMW: e46 1.8
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Żary

#6

Post autor: zaryjaro »

Witam przy identycznych objawach umyłem przepływomierz no i niestety umarła, włozyłem sprawną używkę i jak reką odjoł wszystko OK. :P
danio-m3
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 11 lis 10, 20:33
BMW: E 46 318i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#7

Post autor: danio-m3 »

Witam! Ja mam 318i i dosłownie ten sam problem. Na zimnym silniku dławi się przy dodawaniu gazu, przy przekroczeniu 3500 obr/min samochód gasł przy hamowaniui w ciśniętym sprzęgle... Zdarzyło się nawet, że sama chciała odpalić bez przekręcania kluczyka!!! Po podłączeniu pod kompa wywaliło 7 błędó silnika i wszystkie związane z czujnikiem położania wałka rozrządu... Po wymianie samochodzik jeździ bez majmniejszego drgnięcia czy dławienia się nawet na zmarzniętym silniku... przy okazji umyłem przepływomierz i sprawdziłem odmę...
ale jedna rzecz jest do przedyskutowania... po zdjęciu przepływomierza silnik 1.9 chodzi jak conajmniej 2.5 litra :D czy ktoś ma doświadczenie w tej sprawie??? czy jak zdejme przepływomierz ma to negatywny wpływ na silnik??? i jak wygląda sprawa ze spalaniem??? podobno wzrasta i to nieźle???
nikola-k1
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 7 paź 10, 17:13
BMW: 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: lebork

#8

Post autor: nikola-k1 »

Witam ,wczoraj wymieniłem przepływomierz i rano na zimnym silniku samochód jdzie jak trzeba , to była wina przepływomierza orginalny boscha kosztuje jedynie 495 zł ale było warto wymienić i mieć święty spokój rano. :D
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”