[ E-46 320d 1999r] Problem z odpalaniem ciepłego silnika

zamek79
Posty: 3
Rejestracja: 12 lut 10, 20:46
BMW: E-46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: WITKOWO

#1

Post autor: zamek79 »

Witam serdecznie. Mam do kolegów pytanie? Czy wie ktoś lub spotkał się z problemem dotyczącym odpalania ciepłego silnika BMW tego modelu lub ewentualnie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Nadmieniam, iż auto z rana pali bez zarzutu a silnik pracuje normalnie. Zero spadku obrotów czy też mocy silnika, żadnego przebierania.W czasie jazdy też nie ma żadnych problemów. Faktyczne problemy pojawiają się po rozgrzaniu silnika. Wystarczy dosłownie około 5 minut postoju wyłączonego auta i problem gotowy. Podczas próby jego odpalenia z wydechu wydostaje się jasny dym o silnej woni ropy a auto nie pali. Trzy tygodnie temu wymieniłem świece żarowe ponieważ nie wymieniałem ich od momentu zakupu auta, przejżałem układ paliwowy wymieniłem filtr paliwa z myślą ze problemy znikną. Niestety bez rezultatu. :cry:
Za udzielenie pomocy z góry serdecznie dziękuję.
OSA BMW

#2

Post autor: OSA BMW »

Typowy objaw pompy,obym sie mylil
m52tu b28
Bywalec forum
Posty: 80
Rejestracja: 22 wrz 09, 12:37
BMW: E46 Ci
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz

#3

Post autor: m52tu b28 »

na 100% sterownik albo jak kto woli nastawnik pompy. Identyczny problem miał moj serdeczny kolega w 136 konnym dieselku. Naprawa w serwisie boscha waha sie od około 800 do nawet 3000 zł. Cena uzależniona jest od tego czy wystarczy regulacja ,naprawa bądż wymiana nastawnika. Pan w serwisie uświadomił nas ,ze to częsta usterka przy przebiegu około 180- 250 tyś.km........
zamek79
Posty: 3
Rejestracja: 12 lut 10, 20:46
BMW: E-46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: WITKOWO

#4

Post autor: zamek79 »

Raz jeszcze dziękuję kolegom za udzielenie iformacjii.
Tylko zastanawia mnie to o którą pompę koledze chodzi. Z tego co się orientuję są trzy no chyba że jestem w błędzie. Pompa wtryskowa, pompa paliwowa oraz pompka paliwa w zbiorniku!
OSA BMW

#5

Post autor: OSA BMW »

Chodzi o pompe wtryskowa niestety :(
zamek79
Posty: 3
Rejestracja: 12 lut 10, 20:46
BMW: E-46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: WITKOWO

#6

Post autor: zamek79 »

Dziękuję bardzo.
A miałem jeszcze małą nadzieję, że to może nie ta pompa. No cóż będzie wydatek! :cry:
EWIN
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 23 sie 09, 22:48
BMW: 320 DIESEL
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń

#7

Post autor: EWIN »

Witam.zgadzam się z wyrokiem kolegów- pompa wtryskowa,właśnie jestem w czasie naprawy,te same objawy.Nie wiem jeszcze ile będzie to kosztowało ale sama naprawa pompy waha się od 800 do 3000zł to zależy od tego co dokładnie jest do naprawy,drobiazg czy całkowita regeneracja, czekam na ostateczny rachunek plus rachunek od mechanika około 800 za wymianę.Drogo. Można dość szybko i trafnie sprawdzić czy to pompa wtryskowa,mechanik ocenia że na 90% sprawdza się diagnoza.Wystarczy odkręcić filtr paliwa,wyciągnąć wkład i gdy na dnie widać opiłki metalu,koloru złota,brązu to oznacza zbliżające się wydatki.Pompa jest zużyta.U mnie było dość dużo opiłków więc sądzę że naprawa będzie kosztowna,nie wystarczy regulacja czy drobna naprawa.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”