e 46 2.0d 136km ciężko pali na ciepłymsilniku
Regulamin forum
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
Uprasza się wszystkich myślących użytkowników internetu o nie zadawanie tutaj pytań związanych z mechaniką samochodową! Dla mechaniki mamy przeznaczone mnóstwo innych działów!
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 kwie 18, 21:13
- BMW: e 46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: wroclaw
Witam.To mój pierwszy post na tym forum.Problem mam tego typu że auto cięzko odpala na ciepłym silniku.Jeśli silnik jest zimny nawet w zimie przy -15 to auto odpala na pol obrotu,problemy zaczynają się gdy silnik się nagrzeje.Jeśli wskazówka temp stoi w pionie to po zgaszeniu da się odpalic auto,jeśli postoi trochę i silnik ostygnie to zaczyna się problem,trzeba kręcic dość długo żeby zapalił i z rury leci biały dym o zapachu ropy po czym odpala i jest ok.Silnik jak pracuje nie ma braku mocy,dodam ze auto ma zrobiona mape na kompie i rwie asfalt.Po wizycie na kompie w zasadzie żadnych błędów.Mechanik powiedział że problem może tkwic w zmianie oprogramowania i dlatego nie pali.Pojechałem do pana który zajmuje sie elektronika samochodową żeby wgrac fabryczny program w celu sprawdzenia tej opcji-bez efektu problem nie znikł.Dodam że jest jeszcze jeden dziwny objaw a mianowicie w momencie gdy auto np.dojeżdza do swiatel ledwo sie toczy to tak jakby traciło raz na jakis czas zapłon w momencie gdy sie zatrzyma silnik pracuje równo.Przypuszczam że dlatego padla opcja ze to wina kompa.Ma ktos może podobny problem gdzie szukac i czego?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10340
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Podaj błędy z inpa, obstawiam vp44.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 kwie 18, 21:13
- BMW: e 46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: wroclaw
Auto bylo podpiete prawie godz do komputera i z bledow wyszly jakies 3 rzeczy nie majace wpływu na prace silnika tak powiedzial mechanik czujnik halla sprawny temp paliwa ok kat ustawienia wtrysku ok podobno wszystkie parametry ktore maja wplyw na prace silnika i pompy byly w normie dlatego mechanik na 99% mowil ze pompe by ruszał na samym koncu.Dlatego skierowal sie w strone programu a dokladnie mapy.Teraz moje pytanie czy podlaczenie do kompa moze jednoznacznie wykluczyc badz tez wskazać ze to wina pompy.Kolejne pytanie czy samo wgranie nowego programu wystarczy czy trzeba nowy komp z fabrycznym programem.Pan-elektronik samochodowy ktory wgrywal program stwierdził ze wgral i to nie pomogło natomiast zasugerowal ze zwiekszenie dawki startowej pomoze.Na to ten pierwszy mechanik stwierdzil ze samo wgranie nic nie da trzeba nowy komp podlaczyc.Dodam ze jeden i drugi sa z polecenia a pierwszy siedzi robi bmki.
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10340
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Co ma program do tego? można oczywiście wgrać ori soft, ale to przecież miałeś robione. Czym były sprawdzane te błędy? Chciałbym poznać te co były
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 kwie 18, 21:13
- BMW: e 46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: wroclaw
Powiem szczerze nie wiem czym bo nie znam sie na tym a nie pytalem byl podpiety laptopZ tego co pamietam to poduszka wentylator bo byl odpiety bo sterownik chyba do wymiany i cos z abs stalem przy gosciu a on mi wszystko tlumaczyl.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 1965 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Patryk0s
-
- 10 Odpowiedzi
- 7003 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: egon81
-
- 24 Odpowiedzi
- 6302 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: plisek
-
- 2 Odpowiedzi
- 1379 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 6 Odpowiedzi
- 1394 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: AxrIcz
-
- 4 Odpowiedzi
- 1519 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Magda-28
-
- 3 Odpowiedzi
- 1188 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Tyson150
-
- 1 Odpowiedzi
- 1429 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 5 Odpowiedzi
- 2076 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 10 Odpowiedzi
- 2607 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Klimczak