Dzwoni na nierównościach

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Harakiri
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 19 lip 18, 9:10
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Łańcut

#1

Post autor: Harakiri »

Witam.
Zakładam temat, bo byłem na 3 skp i nikt nie znalazł żadnych nieprawidłowości w zawieszeniu 🙄
Samochód posiadam od maja, przy kupnie nie było to aż tak słyszalne (albo pozostałe rzeczy które powymienialem je skutecznie zagłuszały 😆)
Do rzeczy. Dźwięk jak nagranym filmie. Pojawia się tylko na drodze z kamienia, kocich łbów, podczas wjazdu na studzienki w ulicy. Przy prędkości powyżej 20km/h najbardziej słyszalne. Niewazne czy samochód na luzie, czy na biegu.
Zaciągnięcie ręcznego nic nie daje.
Założyłem nowe szczęki ręcznego, zdejmowałem tarcze hamulcowa, klocek, blaszka na zacisku też jest.
Facet od stacji kontroli stwierdził, że nie widzi żadnych nieprawidłowości w działaniu zawieszenia i żebym szukał gdzie indziej.
Panowie i panie. Ktoś ma jakiś pomysł co jej dolega?
Na 99,99% tylko prawy tył. Osłony termiczne też ok, już nie mam pomysłu co sprawdzić, wymienić.
Górne mocowanie amora?
Dzięki i pozdrawiam


Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

pierwsze skojarzenie to cos z polosią
w drugiej kolejnosci moze lozysko kola

w trzeciej kolejnosci.. sruba mocująca tuleje progową do tego 'koszyczka' ? %)


mocowanie amortyzatora mozesz po prostu sprawdzic czy nie lata luzno, watpie zeby az tak halasowalo
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#3

Post autor: maniek21112 »

Sprężyna na pewno jest cała?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
skkt1
Bywalec forum
Posty: 170
Rejestracja: 22 sie 13, 23:41
BMW: 316i/325i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
VIN: AX22363

#4

Post autor: skkt1 »

Kolego Harakiri zaciągnij delikatnie ręczny, tak na 1 góra 2 ząbki i sprawdź czy nadal grzechocze.
Harakiri
Bywalec forum
Posty: 34
Rejestracja: 19 lip 18, 9:10
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Łańcut

#5

Post autor: Harakiri »

Ok panowie problem rozwiązany :D
Założyłem nowe używane jarzmo hamulca(tak doradził mi gość na 4ej skp) i wyjąłem...klocki hamulcowe.
Ułamana była górna blaszka trzymająca klocek hamulcowy w tłoczku.
Sam klocek.siedzial b.sztywno, przez co nie brałem go pod uwagę..
Nie wiem co ludzie mają w głowach, zmieniając tylko jedna stronę klocków hamulcowych, ale u mnie tej było. 100pln za oś to rzeczywiście za dużo.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”