Dźwiny przypadek, błąd czujnika położenia wału

Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#31

Post autor: maniek21112 »

To ładuj aku i dawaj błędy z licznika.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
MichalG7
Bywalec forum
Posty: 49
Rejestracja: 14 kwie 20, 15:09
BMW: 320i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: KK73319

#32

Post autor: MichalG7 »

W liczniku wychodzi brak błędów.
Zdjęcie poniżej:


Obrazek

Licznik reaguje na te /komendy/ z inpy czyli wskazówka np: 90 od prędkościomierza itd.

Testy na samych zegarach nie ladują się ale mogę wykonać/ reset ecu /.

Jest jakiś Error ale .... sam nie wiem
Zdjęcia poniżej:

Obrazek

Obrazek

I tu się trop kończy....poszukiwań cdn...


Możliwe, że mam problem z masą silnika, bo oryginalne radio przestało dzialać.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#33

Post autor: maniek21112 »

To już ciekawie się robi, przypadek nieszablonowy.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
MichalG7
Bywalec forum
Posty: 49
Rejestracja: 14 kwie 20, 15:09
BMW: 320i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: KK73319

#34

Post autor: MichalG7 »

Licznik oraz modul komfortu ma inne numery niż oryginał ale dzialało wszystko przed odpięciem Aku.
Zakodowalem ponownie NCS em ale bez rezultatu.

Tak myślę że jest coś nie tak na połączeniu pomiedzy licznikiem a sterownikiem/modułem/.

Nie wiem tylko jak to sprawdzić.
Poniżej zdjęcia dwóch wtyczek tych od licznika.

Obrazek

Obrazek

Na zdjęciu powyżej widać mniejszą wtyczkę na której brak jest napięcia po przekreceniu stacyjki .

Jeśli ktoś wie za co odpowiada ta wtyczka to super...

Obrazek

Na zdjęciu powyżej widoczna jest wieksza wtyczka odpowiedzialna za....../i tu jest pole popisu dla starszych i madrzejszych/

Na tym wtyku napięcie pojawia sie tylko na trzech pinach, ktore widać na foto niżej.

Obrazek

Obrazek


Obrazek


Ktoś może ma schemat tych przewodów, jak one biegną do stacyjki a potem...?


Dziś po wciśnięciu gazu pojawił sieten błąd na desce zaswiecily sie kontrolki abs na zólto oraz dsc i zgasły po ponownym uruchomieniu auta.
Zdjecia poniżej:

Obrazek

Obrazek

Mam pytanie.
Czy ktoś z forumowiczów moglby sprawdzić te wtyczki u siebie w aucie?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”