Dźwięk przelewającej wody
: 16 mar 23, 14:25
febi w e46 robi badziewne częsci, wszystko możliwe że padnięty jest od nowości
też ostatnio założyłem nowy zawor z febi i stuka między 18 a 26 stopni ustawionym na klimatroniku ... febi nie produkuje czesci tylko pakuje je w swoje pudełka. Co do termostatu to warto odżałować parę groszy i kupić ori bo zamienniki to syf sam u siebie temat przerabiałemkawbandos pisze: ↑20 mar 23, 21:31 O łączniku to wiem, że oryginał bo wymieniałem ostatnio. Ale większość rzeczy febi, po roku idzie na reklamacje. Plus dla nich, że uznają. Tym razem to chyba nie problem z tym zaworem. Też słyszę odgłos przelewanej wody, stuka zawór. Termostat otwiera się przy 97 na wejściu, a wiatrak na 90 przy wyjściu. Ale problem jest taki, że termostat chyba się już nie domyka. Podczas jazdy spada do 90st. Możliwe, że tak się zepsuł? Tzn. że otwiera się prawidłowo, ale już się nie domyka?
czyli co mam 90st (na wejściu) podczas jazdy i będę miał nawet jak wymienię termostat? Bo sterownikowi odwaliło i włącza grzałkę, żeby termostat się otwierał? Jaka może być tego przyczyna? Jest jakaś zakładka w inpie, monitorująca czy otwiera się termostat (ale nie od temperatury, tylko przez to że grzałka chodzi? To by dużo rozwiązało w diagnozie. Jak testowałem termostat po wymianie, to jak jechałem autostradką to skakało 97/98.maniek21112 pisze: ↑21 mar 23, 7:33 Masz grzałkę, która powoduje zbicie temperatury nawet do ok 80 jak sterownik tego będzie chciał.
też ostatnio założyłem nowy zawor z febi i stuka między 18 a 26 stopni ustawionym na klimatroniku ... febi nie produkuje czesci tylko pakuje je w swoje pudełka. Co do termostatu to warto odżałować parę groszy i kupić ori bo zamienniki to syf sam u siebie temat przerabiałem
W nowszych betach febi jest ponoć b.dobre. W e46 mam mieszane odczucia. 3/4 tego co kupiłem poszło do reklamacji ale przynajmniej przyznawali się i zwracali hajs.
no właśnie, wystarczy odłączyć wtyczkę od termostatu i obserwować temperatury czy nadal schodzą.kawbandos pisze: ↑21 mar 23, 14:46czyli co mam 90st (na wejściu) podczas jazdy i będę miał nawet jak wymienię termostat? Bo sterownikowi odwaliło i włącza grzałkę, żeby termostat się otwierał? Jaka może być tego przyczyna? Jest jakaś zakładka w inpie, monitorująca czy otwiera się termostat (ale nie od temperatury, tylko przez to że grzałka chodzi? To by dużo rozwiązało w diagnozie. Jak testowałem termostat po wymianie, to jak jechałem autostradką to skakało 97/98.maniek21112 pisze: ↑21 mar 23, 7:33 Masz grzałkę, która powoduje zbicie temperatury nawet do ok 80 jak sterownik tego będzie chciał.
a gates jest widzę najdroższy z zamiennikówmaniek21112 pisze: ↑21 mar 23, 22:59Behr made in Germany (obecnie raczej nie do dostania już) i wahler.