Dziwne wskazania predkosci / blad dsc abs
-
- Bywalec forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 1 cze 18, 10:09
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
Cześć robilem swap na duza glowe, wymienilem przy okazji czujniki ABS bo stare nie pasowaly i jest problem mianowicie:
Po przejechaniu 10 metrow zalacza od razu kontrolke trakcji abs.
Licznik w cholere mocno zawyza predkosc.
Wymienialem
Kompletne zawieszenie tyl na 330.
Dyfer 3.38 + poloski
Juz nie pamietam z czego czujniki spasowaly, na postoju zero bledow
Po przejechaniu 10 metrow zalacza od razu kontrolke trakcji abs.
Licznik w cholere mocno zawyza predkosc.
Wymienialem
Kompletne zawieszenie tyl na 330.
Dyfer 3.38 + poloski
Juz nie pamietam z czego czujniki spasowaly, na postoju zero bledow
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
na postoju zero bledow bo czujniki nie maja co liczyc. Przejedz i odczytaj bledy. Na FB znalazlem zdaje sie twoj post, ze jednak ista pokazuje jakies bledy, wiec jak chcesz dobrej diagnozy za darmo to chociaz przyloz sie do dokladniejszego opisu sytuacji.
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
Wiec zrob kalibracje czujnika kata skretu (nie zapomnij najpierw ustawic prosto kierownice i kol)
Po kalibracji wykasuj bledy i przejedz ponownie.
Prawdopodobnie masz jakies tanie zamienniki czujnikow abs ktore nie wykrywaja przerw na koronkach polosi, dlatego masz zawyzone predkosci.
Z tanich , a sprawdzonych przeze mnie dzialaja NTY
Po kalibracji wykasuj bledy i przejedz ponownie.
Prawdopodobnie masz jakies tanie zamienniki czujnikow abs ktore nie wykrywaja przerw na koronkach polosi, dlatego masz zawyzone predkosci.
Z tanich , a sprawdzonych przeze mnie dzialaja NTY
-
- Bywalec forum
- Posty: 170
- Rejestracja: 22 sie 13, 23:41
- BMW: 316i/325i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Kielce
- VIN: AX22363
Tak trochę z innej beczki, czym (oprócz oczywiście koloru) różni się czujnik abs szary od niebieskiego? Mam u siebie dsc es 6753603 i z tego co wiem, tylko szary będzie działał.
-
- Bywalec forum
- Posty: 48
- Rejestracja: 1 cze 18, 10:09
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
Cześć walczylem z czujnikami i :
Wg etki powinno być : 34 52 6 752 683 Dla samochodow z ukl przeciwposlizgowym : S210A
w starej piaście mialem taki czujnik oraz z numerem części : 10071160413 : Zalozylem go na lewa strone . Obydwa niebieskie wtyczki . Nowe czujniki mialy wtyczki koloru szarego nr jaki na nich jest nic na googlach nie wykazuje. na googlach ten czujnik wystepuje albo jako przod, albo jako tył .
NA starych czujnikach mialem takie bledy :
ABS - DSC czujnik predkosci obrotowej kola z tylu z prawej stronyu
EGS : Predkosci obrotowe kola CAN
Po przejechaniu 2 metrow do przodu od razu wywalalo blad ABS
Predkość L 0 km/h
Wylacnik swiatel hamowania : nie przelaczony
Regulacja ABS nie aktywne .
Na starych czujnikach po przejechaniu 150 metrow zalacza ABS i szarpnie autem
przy wlaczonej trakcji . kontroka dsc swieco non stop a ABS po 100 metgrach zaswieca.
Stare czujniki :
ABS DSC Czujnik predkosci obrotowej kola z tylu z lewej strony
EGS Predkosci obrotowe kola CAN
Predkosc 26 km/h
Kalibracja czujnika skretu : wg isty skalibrowane kat 0 .
Kierownica delikatnie przekrzywiona. No ale wyrzucilo by chyba blad czujnika skretui ?
Wg etki powinno być : 34 52 6 752 683 Dla samochodow z ukl przeciwposlizgowym : S210A
w starej piaście mialem taki czujnik oraz z numerem części : 10071160413 : Zalozylem go na lewa strone . Obydwa niebieskie wtyczki . Nowe czujniki mialy wtyczki koloru szarego nr jaki na nich jest nic na googlach nie wykazuje. na googlach ten czujnik wystepuje albo jako przod, albo jako tył .
NA starych czujnikach mialem takie bledy :
ABS - DSC czujnik predkosci obrotowej kola z tylu z prawej stronyu
EGS : Predkosci obrotowe kola CAN
Po przejechaniu 2 metrow do przodu od razu wywalalo blad ABS
Predkość L 0 km/h
Wylacnik swiatel hamowania : nie przelaczony
Regulacja ABS nie aktywne .
Na starych czujnikach po przejechaniu 150 metrow zalacza ABS i szarpnie autem
przy wlaczonej trakcji . kontroka dsc swieco non stop a ABS po 100 metgrach zaswieca.
Stare czujniki :
ABS DSC Czujnik predkosci obrotowej kola z tylu z lewej strony
EGS Predkosci obrotowe kola CAN
Predkosc 26 km/h
Kalibracja czujnika skretu : wg isty skalibrowane kat 0 .
Kierownica delikatnie przekrzywiona. No ale wyrzucilo by chyba blad czujnika skretui ?
- yampik
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
- BMW: F11 520d+
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Olsztyn
- Lokalizacja: Olsztyn
moze byc czujnik osi skretu, objawy takie same jak przy walnietym absu
wyzeruj os skretu i zobacz - najlatwiej zaczynac od rzeczy najprostszych ;p
wyzeruj os skretu i zobacz - najlatwiej zaczynac od rzeczy najprostszych ;p
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 0 Odpowiedzi
- 1263 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: radek_08
-
- 4 Odpowiedzi
- 6906 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawlo2404
-
- 1 Odpowiedzi
- 1194 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 4 Odpowiedzi
- 2528 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 4610 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 5 Odpowiedzi
- 2226 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 5 Odpowiedzi
- 2008 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 5 Odpowiedzi
- 1806 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 2 Odpowiedzi
- 1857 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariuszpol
-
- 2 Odpowiedzi
- 1739 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WojtekE46