Strona 1 z 1
Dziwne prowadzenie
: 13 maja 18, 19:13
autor: maje222
Jak wpadam w zakręt z duża prędkością 130 - 150 to auto nie zbyt trzyma się drogi czy to może być wina opon czy zbieżności ? Dodam że w zawieszeniu jest zrobione wszystko
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dziwne prowadzenie
: 13 maja 18, 20:18
autor: Jarando
Może poprostu wpadasz za szybko w te zakręty.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dziwne prowadzenie
: 13 maja 18, 20:20
autor: maje222
Nie ,bo ten sam zakręt sedanem robię z ta sama prędkością i jest inaczej jak by wydaje mi się ze auto miało by się oderwać od asfaltu pod czas pokonywania zakrętu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dziwne prowadzenie
: 13 maja 18, 22:44
autor: Analogowy13
Jakie masz sprężyny? Jak seria no to masa , prędkość robi swoje ... Ja zmieniłem na mpakiet i jest "bezpieczniej" miej komfortowy ale nie wychyla tak budy z masy , polecam !
Dziwne prowadzenie
: 14 maja 18, 5:47
autor: maje222
Tu nie chodzi o przychylanie się budy :p
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dziwne prowadzenie
: 14 maja 18, 7:35
autor: maniek21112
Tuleje podprogowe zmieniałeś? Dzieje się tak na nierównościach czy też równej drodze?
Dziwne prowadzenie
: 14 maja 18, 14:58
autor: maje222
Raczej na nierównościach jeżdżę po woli , pod progowa to z tylu ? Miałem wymieniane tuleje teraz nie dawno także mechanik przeglądną całe zawieszenie i ze okej wszystko mam
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dziwne prowadzenie
: 14 maja 18, 20:59
autor: maniek21112
Tak, z tyłu, wchodzą razem z wahaczami w podłogę.
Dziwne prowadzenie
: 14 maja 18, 21:01
autor: maje222
Kurła może to to , bo opony w sumie śmietnik nie są
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dziwne prowadzenie
: 4 wrz 18, 11:27
autor: marcinxBMW
Ja miałem kiedyś coś podobnego, kupiłem dobre opony i problem znikł. Ale to tylko moja sugestia, w Twoim przypadku moze byc inaczej