Dymi na niebiesko, duzo oleju

encore92
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 18 paź 18, 12:02
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość

#1

Post autor: encore92 »

Witam

Kilka miesiecy temu wymienialem silnik przez kilka bolączek najpierw falowanie obrotów, okazalo sie ze gwinty na szpilkach przy glowicy powyrywane. Po zrobieniu tego odezwaly sie popychacze, oleju bral okolo 0,5l/1000km. Mechanik mowil ze prawdopobodnie przegrzany i radzil brac jakis drugi silnik.

Znalazlem drugi, zostal zamontowany okazalo sie ze dymi na niebiesko i po 1kkm bierze 1.5l oleju. Niestety po wlozeniu silnika gwarancja rozruchowa juz minela. Nadal posiadam poprzedni silnik. Co byscie doradzili ? Wymiana pierscieni ? Czy oplaca sie w ogole robic ?

e46 Coupe m54b30 2000r.

Obrazek
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#2

Post autor: Broder »

czy sie oplaca...
a oplaca sie kupic kolejny slupek , ktory nie wiadomo ile bedzie pobieral oleju? ;)
Obrazek
encore92
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 18 paź 18, 12:02
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość

#3

Post autor: encore92 »

albo dac sobie spokoj i go sprzedac jak jest, sam juz nie wiem
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „LPG”