Czy ten dyferencjał będzie pasował do BMW E46 316i 1.8 benzyna N42 polift 2003r
-
- Bywalec forum
- Posty: 57
- Rejestracja: 27 sty 19, 10:55
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Miasto: Szczecinek
Witam, czy ten dyferencjał będzie pasował
BMW E46 316i 1.8 benzyna N42 polift 2003r
316i 318i 320i benzyna !
o przełożeniu 3,38
mała głowa
Dzięki za odpowiedź
https://allegro.pl/oferta/most-dyfer-bmw-e46-316-318-320-przelozenie-3-38-13681726748
BMW E46 316i 1.8 benzyna N42 polift 2003r
316i 318i 320i benzyna !
o przełożeniu 3,38
mała głowa
Dzięki za odpowiedź
https://allegro.pl/oferta/most-dyfer-bmw-e46-316-318-320-przelozenie-3-38-13681726748
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Tak, 3,38.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 lip 23, 10:48
- BMW: E46 320i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Grabionna
- VIN: JM80706
Witam wie ktoś coś może na temat jldyfra? Mianowicie chce a bardziej musze wykienic dyfer ale nie wiem jakie mam przełożenie silnik to 2.0l benzyna r6 140 pare kucyków. Nr vin WBAAM11090JM80706
-
- Bywalec forum
- Posty: 1701
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
To zależy jak jeździsz.
Generalnie przełożenie dyferencjału odpowiada za stosunek ilości obrotów jakie musi wykonać wał na jeden obrót kół.
Zmieniając z dłuższego na krótszy potrzeba więcej obrotów wału na jeden obrót koła. Czyli aby jechać z tą samą prędkością musimy mieć wyższe obroty silnika. Rośnie nam przyśpieszenie ale spada prędkość maksymalna. Auto "łatwiej się wkręca" - ma lżej. Jeśli tylko nie przesadzić z tą zmianą (i nie mieć zbyt krótkich biegów) to w mieście rośnie nam dynamika pojazdu. Natomiast w trasie potrzebne są wyższe prędkości obrotowe dla prędkości przelotowych.
Generalnie przełożenie dyferencjału odpowiada za stosunek ilości obrotów jakie musi wykonać wał na jeden obrót kół.
Zmieniając z dłuższego na krótszy potrzeba więcej obrotów wału na jeden obrót koła. Czyli aby jechać z tą samą prędkością musimy mieć wyższe obroty silnika. Rośnie nam przyśpieszenie ale spada prędkość maksymalna. Auto "łatwiej się wkręca" - ma lżej. Jeśli tylko nie przesadzić z tą zmianą (i nie mieć zbyt krótkich biegów) to w mieście rośnie nam dynamika pojazdu. Natomiast w trasie potrzebne są wyższe prędkości obrotowe dla prędkości przelotowych.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1424 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 5 Odpowiedzi
- 3153 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARC
-
- 4 Odpowiedzi
- 1458 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dGrMaMba
-
- 5 Odpowiedzi
- 2196 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 2 Odpowiedzi
- 1906 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Pero1324
-
- 4 Odpowiedzi
- 1594 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Arek1988
-
- 3 Odpowiedzi
- 1812 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 0 Odpowiedzi
- 2068 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Ciuciuu
-
- 0 Odpowiedzi
- 378 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: przydzial94