Czy ten dyferencjał będzie pasował do BMW E46 316i 1.8 benzyna N42 polift 2003r

orz1
Bywalec forum
Posty: 57
Rejestracja: 27 sty 19, 10:55
BMW: E46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecinek

#1

Post autor: orz1 »

Witam, czy ten dyferencjał będzie pasował
BMW E46 316i 1.8 benzyna N42 polift 2003r

316i 318i 320i benzyna !

o przełożeniu 3,38

mała głowa
Dzięki za odpowiedź

https://allegro.pl/oferta/most-dyfer-bmw-e46-316-318-320-przelozenie-3-38-13681726748
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Tak, 3,38.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Plemas91
Posty: 8
Rejestracja: 18 lip 23, 10:48
BMW: E46 320i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Grabionna
VIN: JM80706

#3

Post autor: Plemas91 »

Witam wie ktoś coś może na temat jldyfra? Mianowicie chce a bardziej musze wykienic dyfer ale nie wiem jakie mam przełożenie silnik to 2.0l benzyna r6 140 pare kucyków. Nr vin WBAAM11090JM80706
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#4

Post autor: kosteg »

Mała głowa (168) 3.45 to zdaje się fabryka. A dla krótszego przełożenia 4.10
Obrazek
Plemas91
Posty: 8
Rejestracja: 18 lip 23, 10:48
BMW: E46 320i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Grabionna
VIN: JM80706

#5

Post autor: Plemas91 »

A co daje to przełożenie będzie lepiej dla silnika czy większą wytrzymałość?
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#6

Post autor: kosteg »

To zależy jak jeździsz.

Generalnie przełożenie dyferencjału odpowiada za stosunek ilości obrotów jakie musi wykonać wał na jeden obrót kół.

Zmieniając z dłuższego na krótszy potrzeba więcej obrotów wału na jeden obrót koła. Czyli aby jechać z tą samą prędkością musimy mieć wyższe obroty silnika. Rośnie nam przyśpieszenie ale spada prędkość maksymalna. Auto "łatwiej się wkręca" - ma lżej. Jeśli tylko nie przesadzić z tą zmianą (i nie mieć zbyt krótkich biegów) to w mieście rośnie nam dynamika pojazdu. Natomiast w trasie potrzebne są wyższe prędkości obrotowe dla prędkości przelotowych.
Obrazek
Plemas91
Posty: 8
Rejestracja: 18 lip 23, 10:48
BMW: E46 320i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Grabionna
VIN: JM80706

#7

Post autor: Plemas91 »

Ok dziekuje ogolnie mam automata
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”