Dyferencjał

Potok
Bywalec forum
Posty: 45
Rejestracja: 8 lis 19, 19:11
BMW: E46 Coupe 323i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
VIN: JH66473

#1

Post autor: Potok »

Witam, moim problem są stuki w dyfrze przy redukcji biegów (możliwe że na którejś tulej ale wymiana nr9 nie dała żadnego efektu) oraz ciągłe wycie w zależności od obrotów.
Co możecie o tym powiedzieć,koniec z dyfrem czy można coś z tym jeszczw zrobić?
Z góry dzięki.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7203
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

rozebrac i zregenerowac
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Potok
Bywalec forum
Posty: 45
Rejestracja: 8 lis 19, 19:11
BMW: E46 Coupe 323i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
VIN: JH66473

#3

Post autor: Potok »

Regeneracja polega na wymianie pierścieni uszczelniających i oleju? Masz może źródło gdzie jest to fajnie pokazane albo opisane ?
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7203
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

'regeneracja' polega na ustawieniu kol zebatych tak, zeby nie bylo luzu i ewentualnie wymianie lozysk
wymiana oleju to jest czynnosc serwisowa ktora sie po prostu robi, jak z olejem w silniku


Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Potok
Bywalec forum
Posty: 45
Rejestracja: 8 lis 19, 19:11
BMW: E46 Coupe 323i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
VIN: JH66473

#5

Post autor: Potok »

Dzięki
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7203
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#6

Post autor: scghost »

byc moze tansza opcja moze sie okazac po prostu wymienic dyfer na inny
o ile trafisz gdzies taki sam i nieszumiący
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”