Dyferencjał
-
- Bywalec forum
- Posty: 45
- Rejestracja: 8 lis 19, 19:11
- BMW: E46 Coupe 323i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
- VIN: JH66473
Witam, moim problem są stuki w dyfrze przy redukcji biegów (możliwe że na którejś tulej ale wymiana nr9 nie dała żadnego efektu) oraz ciągłe wycie w zależności od obrotów.
Co możecie o tym powiedzieć,koniec z dyfrem czy można coś z tym jeszczw zrobić?
Z góry dzięki.
Co możecie o tym powiedzieć,koniec z dyfrem czy można coś z tym jeszczw zrobić?
Z góry dzięki.
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7215
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
'regeneracja' polega na ustawieniu kol zebatych tak, zeby nie bylo luzu i ewentualnie wymianie lozysk
wymiana oleju to jest czynnosc serwisowa ktora sie po prostu robi, jak z olejem w silniku
wymiana oleju to jest czynnosc serwisowa ktora sie po prostu robi, jak z olejem w silniku
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 6 Odpowiedzi
- 3698 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Brajanero
-
- 6 Odpowiedzi
- 3848 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 3 Odpowiedzi
- 1406 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 7 Odpowiedzi
- 3661 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1013 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 876 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: BartekME46
-
- 1 Odpowiedzi
- 1501 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jakowskim
-
- 1 Odpowiedzi
- 919 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 0 Odpowiedzi
- 1638 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Damian101
-
- 1 Odpowiedzi
- 1167 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: tabacznik