dyfer sedan/coupe e46 2.0d

Dział poświęcony wszystkim innym tematom
DwaLitryPL

#1

Post autor: DwaLitryPL »

Witam Panowie mam pytanie będę chciał zmienic dyfer mój który jest od coupe e46 kupiony w wakacje.

Pytanie jest takie mam na oku dwa dyfry na allegro czy dyfer z sedan/kombi będzie mniej zmęczony niż dyfer z coupe?
Lashie
Bywalec forum
Posty: 893
Rejestracja: 5 gru 17, 19:57
BMW: E46 318i fl w sedesie
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
VIN: Fz51423
Lokalizacja: Szczecin

#2

Post autor: Lashie »

czysto teoretycznie to turas będzie najpewniejszym wyborem, co najwyżej przyczepkę ciągał :D w coupe troche inna bajka, bo to już nie jest prorodzinne nadwozie także :guma: ale to teoria, mógł dziadzia kupic coupé i jeździć po bułki, a mogl tatuś turasem po odstawieniu dzieciaka do przedszkola, relaksować się na torze.
DwaLitryPL

#3

Post autor: DwaLitryPL »

dzięki lashie :) a powie ktoś może jaki olej lepszy fuchs 75w90 ravenol 75w90 Millers 75w90

cenowo fuchs około 40zł Millers tak samo 40zł ravenol 60zł ewentualnie jeszcze LM cena jak ravenol 60zł,który z tych w teorii powinien być najlepszy?
BartekCzarodziej
Bywalec forum
Posty: 78
Rejestracja: 14 sie 18, 10:39
BMW: E46 330d
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Świecie

#4

Post autor: BartekCzarodziej »

Ile ludzi tyle opinii. Wszystkie marki są raczej powszechnie uznawane za te lepsze, więc myślę że to bez różnicy. Ważne żeby była odpowiednia dla BMW norma i klasa lepkości i żeby w ogóle go tam wlać i zmieniać.
DwaLitryPL

#5

Post autor: DwaLitryPL »

Panowie mam pytanie jedno jak olej z dyfra jest spuszczony i mam go na podłodze to ruszając flanszami słychać stukanie natomiast po zalaniu oleju stukania nie ma..

Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#6

Post autor: Dzidek90 »

A Ty widziałeś kiedyś żeby przekładnia w samochodzie chodziła na sucho?
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#7

Post autor: Szczurson »

Zlej cały olej z silnika, dokładnie go przepłucz, żeby żadnego oleju wewnątrz nie było i odpal silnik. Zobaczysz, że też będzie stukało aż miło!
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
DwaLitryPL

#8

Post autor: DwaLitryPL »

okej dzięki Panowie a powie ktoś z was może kolega scghost też się wypowie bo póki mam dyfer na stole chodzi o boczne flansze dyfra,ruszając nimi w stronę dyfra słychać uderzenie bo uderza flansza czy tam osłona flanszy o dyfer (tak mam na 3 dyfrach) i tu pytanie czy to normalne czy winny temu jest pierścień,który siedzi na flanszy i po tylu latach jest już lekko wyrobiony przez co flansza ciut chodzi a nie siedzi ciasno tak,że do dyfra i od dyfra do Siebie nie można ruszyć.W sumie o to chciałem spytać :



czy takie stukanie jest prawidłowe czy to po prostu wyrobiony ten pierścień:

Obrazek

i czy w ogóle takie stukanie flanszy może powodować stuk przy cofaniu i szybkim puszczeniu sprzęgła?

z góry dziękuje za odpowiedzi :)
DwaLitryPL

#9

Post autor: DwaLitryPL »

Panowie mam pytanie bo kupiony leży olej fuchs do dyfra 75w90 czy warto do niego dokupić jeszcze taki specyfik:

https://allegro.pl/oferta/liqui-moly-dodatek-do-skrzyn-mostow-z-mos2-lm2652-10162004803?utm_source=admitad&utm_medium=afiliacja&admitad_uid=62476aa9e4405915e2dc8f4cffeba566

czy może zaszkodzić?
DwaLitryPL

#10

Post autor: DwaLitryPL »

Panowie proszę o odpowiedz czy stukanie flanszy jak na filmie powyżej jest ok czy nie? i trzeba zmienić pierścienie,które siedzą na flanszach wewnątrz?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Inne / Hyde Park”