Dyfer

seruh
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 5 lip 19, 23:13
BMW: E46 323 z 318
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nakło nad Notecią
VIN: EE99049

#1

Post autor: seruh »

Siema pytanko czy Dyfer od automatu jest inny niż od manual ?
czy ma jakoś nie wiem inne przełożenie wolniejsze czy coś ? od 2,5 323
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Manual 3,07 a automat 3,46.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
seruh
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 5 lip 19, 23:13
BMW: E46 323 z 318
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nakło nad Notecią
VIN: EE99049

#3

Post autor: seruh »

ale to jest jakaś różnica spora w przełożeniu ? bo założyłem od automat czy nie ma to jakiegoś dużego znaczenia ?
skkt1
Bywalec forum
Posty: 170
Rejestracja: 22 sie 13, 23:41
BMW: 316i/325i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
VIN: AX22363

#4

Post autor: skkt1 »

Lepsze przyspieszenie, mniejsza prędkość maksymalna.
Różnica będzie spora
seruh
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 5 lip 19, 23:13
BMW: E46 323 z 318
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nakło nad Notecią
VIN: EE99049

#5

Post autor: seruh »

czyli będzie lepiej sie zbierać ? tak to najlepiej jakiego Dtfra poszukać od 2,8 manual ?
skkt1
Bywalec forum
Posty: 170
Rejestracja: 22 sie 13, 23:41
BMW: 316i/325i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
VIN: AX22363

#6

Post autor: skkt1 »

Będzie bardziej wgniatać w fotel.
Ja w 325i z dyfrem 3.15 założyłem dyfer z automata o przełożeniu 3.23 i takie coś mogę polecić.
Jeździłem też krótko z dyfrem 3.38 ale w codziennym użytkowaniu to była porażka.
seruh
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 5 lip 19, 23:13
BMW: E46 323 z 318
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nakło nad Notecią
VIN: EE99049

#7

Post autor: seruh »

No dzięki czyli szukam Dyfra ;d
seruh
Bywalec forum
Posty: 65
Rejestracja: 5 lip 19, 23:13
BMW: E46 323 z 318
Rok produkcji: 1000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nakło nad Notecią
VIN: EE99049

#8

Post autor: seruh »

Exch. final drive I=3,07 po nr vin mi wychodzi taki
czyli wolniej się zbiera a lepszy vmax
a powinien być 3.23 by lepiej przyspieszenie było tak ?
skkt1
Bywalec forum
Posty: 170
Rejestracja: 22 sie 13, 23:41
BMW: 316i/325i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
VIN: AX22363

#9

Post autor: skkt1 »

Jeśli będziesz używał samochodu do normalnej jazdy (nie do upalania) to ja bym brał taki jaki producent zaleca tj. 3.07 ewentualnie troszkę krótszy tj. 3.15.
W moim wypadku sytuacja była trochę inna, ponieważ zmieniałem skrzynię z 5b na 6b, więc dyfer mogłem trochę krótszy dać.
Bemben
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 17 paź 13, 7:46
BMW: 330CiT
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: J-w
VIN: jt66708
Płeć:

#10

Post autor: Bemben »

Jak sa wieksze wartosci to spada predkosc, a zwrasta przyspieszenie (krotsze przelozenia).
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”