DSC samo się wyłącza po przejechaniu kilku km

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
kali1981
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 1 maja 10, 11:10
BMW: 320i 2.2B 170KM
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jarosław

#1

Post autor: kali1981 »

Witam
Od kilku dni mam taki problem że po przejechaniu około 1km czasami 2-3km wyłącza się kontrola trakcji.
Po prostu zaczynają się świecić żółty trójkąt i żółty wykrzyknik.
I nie da się już jej włączyć w czasie jazdy tylko trzeba wyłączyć silnik, włączyć ponownie i wtedy działa normalnie sprawdziłem chcąc spalić gumy i się n ie da i działa przez jakieś 1-3km i znowu się wyłącza(i nie działa bo można palić gumę) i się nie da włączyć bez ponownego uruchomienia silnika.
Czy ktoś wie co to może być?
OSA BMW

#2

Post autor: OSA BMW »

Wymieniales kola na letnie? Sprawdz czujniki ABS
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#3

Post autor: romanikxxl »

Pod kompa ,to się sytuacja rozjaśni :)
Romanikxxl
kali1981
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 1 maja 10, 11:10
BMW: 320i 2.2B 170KM
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jarosław

#4

Post autor: kali1981 »

Koła wymieniłem 3 dni przed tym jak się to zaczęło dziać.
No pewnie tak zrobię czyli pod kompem jak coś jest nie tak to wyjdzie mimo że kontrolka od "check engine" się nie świeci?
Bo sam to pewnie tych czujników ABS nie sprawdzę jakimś domowym sposobem tylko komp?
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#5

Post autor: romanikxxl »

Może jak zakładali koła to uszkodzili przewody od czujnika,wejdź pod auto i oblukaj :)
Romanikxxl
kali1981
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 1 maja 10, 11:10
BMW: 320i 2.2B 170KM
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jarosław

#6

Post autor: kali1981 »

Byłem pod kompem i wykazał jakiś CZUJNIK KĄTA SKRĘTU.
Na allegro takie zabawki chodzą po 200-250zł
Mechanik mam mi na niego popatrzeć tylko nie wiem czy od patrzenia się naprawi. :lol:
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#7

Post autor: romanikxxl »

kali1981 pisze:Byłem pod kompem i wykazał jakiś CZUJNIK KĄTA SKRĘTU.
Na allegro takie zabawki chodzą po 200-250zł
Mechanik mam mi na niego popatrzeć tylko nie wiem czy od patrzenia się naprawi. :lol:
Czujnik skrętu umieszczony jest na kierownicy(niedosłownie) ,sprawdź zbieżność jak dobra to kalibracja czujnika np. w inpa :)
Romanikxxl
kali1981
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 1 maja 10, 11:10
BMW: 320i 2.2B 170KM
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jarosław

#8

Post autor: kali1981 »

Wiesz tu możesz mieć rację bo przed chwilą dzwoniłem do mojego mechanika i powiedział że zauważył że jak auto jedzie na wprost to kierownica jest lekko w lewo i tak rzeczywiście jest bo sam już to wcześniej zauważyłem chociaż nie miałem wrażenia żeby auto ściągało na którąś stronę.
romanikxxl
Bywalec forum
Posty: 3626
Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
BMW: E91 325d
Rok produkcji: 2008
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
VIN: a546854
Lokalizacja: Lubin

#9

Post autor: romanikxxl »

kali1981 pisze:Wiesz tu możesz mieć rację bo przed chwilą dzwoniłem do mojego mechanika i powiedział że zauważył że jak auto jedzie na wprost to kierownica jest lekko w lewo i tak rzeczywiście jest bo sam już to wcześniej zauważyłem chociaż nie miałem wrażenia żeby auto ściągało na którąś stronę.
No to masz odp :D
Romanikxxl
kali1981
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 1 maja 10, 11:10
BMW: 320i 2.2B 170KM
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jarosław

#10

Post autor: kali1981 »

Tylko muszę podjechać na szarpaki bo mechanik mówi że chyba są wybite łączniki stabilizatora i na sworzniu pękła guma ,dostaje się tam piasek i chyba już ma luzy i przed zbieżnością trzeba to zrobić .

Czy ktoś się o orientuje czy moje auto ma wymienne sworznie czy cały wahacz trzeba wymienić bo ponoć w e46 są w wersje.
Moje auto to:
BMW E46 320i
Silnik: 2.2 benzyna 170KM M54
Rok produkcji: 2001 lipiec
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”