Drganie na kierownicy mimo wykluczenia większości rzeczy

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Gixer010
Bywalec forum
Posty: 533
Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: AY01889
Lokalizacja: WM *****

#11

Post autor: Gixer010 »

Od samego początku ci to mówiłem :D
Fajnie że problem rozwiązany :)
mateo1992
Bywalec forum
Posty: 51
Rejestracja: 13 lis 15, 17:06
BMW: Toyota Corolla E10
Rok produkcji: 1996
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#12

Post autor: mateo1992 »

Dzięki jeszcze raz!:)
jestemCzolgiem
Bywalec forum
Posty: 53
Rejestracja: 18 lut 13, 9:51
BMW: e46
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Lodz

#13

Post autor: jestemCzolgiem »

Siema, u mnie podobnie troche przód też latał. Zrobiłem drązki koncówki sworznie zbierznaść ..troche lepiej, ale dalej szarpało na dziurach. Łącznik miedzy kolumną a maglem wyciągniety i na tym krzyżaku minimalny luz. Miałem na podmiane poliftowy łącznik ale okazał sie z wiekszym luzek niż mój stary. Potem więc wyciągnąłem kierownice na regulacji zatrzasnąłem blokadą i git. Który element służy ze regulacji "długości" kierownicy ? Kolumna czy łącznik? Bo regulując pozbyłem sie pływania auta. Sam łącznik też jest ruchomy, w sensie wysuwa sie?
mateo1992
Bywalec forum
Posty: 51
Rejestracja: 13 lis 15, 17:06
BMW: Toyota Corolla E10
Rok produkcji: 1996
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#14

Post autor: mateo1992 »

Własnie dzisiaj jechałem po dziurawej drodze na 1-szym biegu i ta kierownica jakoś tak dziwnie mi chodzi na boki.
Następny problem u mnie to skrzywione nowe tarcze TRW które zamontowałem miesiąc temu.
Problem jest taki,że były zamontowane metodą garażową i z prawej strony nie siedziała równo (ała).
Pojechałem do mojego mechanika który zna temat BMW i co? wyszlifował mi pięknie przednią lewą i prawą stronę i niestety ale tarcza jest lekko zjechana z tego co mi mówił to jest wielowahacz a w BMW wszystko ma być na milimetry idealnie.
Ku Przestrodze Osobom które chcą to zrobić po garażowemu i byle założyć:
Nie róbcie tego błędu co ja teraz przy lekkim hamowaniu mam lekkie trzęsienie kierownicą.
Pozostaje mi przetoczenie nowych tarcz albo ich wymiana.
Niefajnie jest gdy kierownica się rusza...
A po zbieżności znowu drgała mi kierownica,nie wiem jakim cudem ale wszystkie 4 koła miałem źle wyważone to było problemem że na prostej drodze drgała kiera.
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#15

Post autor: zibi_j1 »

o czym ty mówisz ? Wymiana tarcz to mega prosta sprawa. Co to znaczy ze nie siadła równo? Polerujesz piastę do połysku NICZYM NIE SMARUJESZ zakładasz i ma się trzymać... smarujesz prowadnice zacisku przed złożeniem specjalnym smarem i gotowe... może masz krzywe piasty? Jak krzywi Ci nowe tarcze to się sprawdza bicie osiowe. Wahacz jest zwyczajny. dwa sworznie i tuleja. Żadnych cudów tam nie ma....
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
mateo1992
Bywalec forum
Posty: 51
Rejestracja: 13 lis 15, 17:06
BMW: Toyota Corolla E10
Rok produkcji: 1996
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#16

Post autor: mateo1992 »

zibi_j1 pisze:o czym ty mówisz ? Wymiana tarcz to mega prosta sprawa. Co to znaczy ze nie siadła równo? Polerujesz piastę do połysku NICZYM NIE SMARUJESZ zakładasz i ma się trzymać... smarujesz prowadnice zacisku przed złożeniem specjalnym smarem i gotowe... może masz krzywe piasty? Jak krzywi Ci nowe tarcze to się sprawdza bicie osiowe. Wahacz jest zwyczajny. dwa sworznie i tuleja. Żadnych cudów tam nie ma....
Nie siadła równo to znaczy że nie było nic czyszczone przed założeniem,teraz mogę mieć pretensje tylko do siebie.
Trzeba od nowa przetoczyć tarcze,zrobić tak żeby były obydwie proste.
pawlo2404
Przyjaciel forum
Posty: 1583
Rejestracja: 18 sty 13, 8:12
BMW: Bmw e46 330i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka
VIN: Km66970

#17

Post autor: pawlo2404 »

Nigdy nie ogladales TVN turbo i Klimka mówi dużo przydatnych rzeczy,a po drugie jak się czegoś nie wie to się nie robi szczególnie HAMULCY.Moim zdaniem tarcz nie powinno się przetaczac .
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4024
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#18

Post autor: GUMMISS »

Przetaczane tarcze sie nadaja na złom. Jedynie jak masz rant i chcesz to wizualnie poprawic to bierzesz kontowke i tarcza z papierem sciernym mozesz zjechac rant i tylko tyle. Toczenie zniszczy i tak juz dojechane tarcze. Zauwaz ze nowe tarcze niesa toczone, tylko frezowane w miejscu ciernym.

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
mateo1992
Bywalec forum
Posty: 51
Rejestracja: 13 lis 15, 17:06
BMW: Toyota Corolla E10
Rok produkcji: 1996
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów

#19

Post autor: mateo1992 »

Panowie stał się jakiś cud,może na święta ale po tygodniu od tej naprawy bije dużo mniej a prawie w ogóle.
Czyżby tarcze same się dotarły?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”