Drganie kierownicy

Wszystko co dotyczy układu hamulcowego, zawieszenia, układu kierowniczego i napędowego, skrzyni biegów
Aytograf
Bywalec forum
Posty: 323
Rejestracja: 1 maja 11, 16:42
BMW: 320 diesel
Rok produkcji: 1999
Państwo: polska
Województwo: małopolskie
Miasto: podhale

#11

Post autor: Aytograf »

Sądze po roku produkcjii Twojego...auta,ze kwalikuje się do wymiany koło pasowe> rolki..i może być też napinacz słaaby..a pasek może być ...dobry.mogłes go zmieniać :) są to częsci które ciągle się kręcą i muszą się zużyc jak Buty!
Jesli czeka Cię daleka wyprawa i być może za granice państwa,,to odżałuj 1000zł i wiesz co masz ma dobrych pare lat////
Bo laweta kosztuje dużo więcej i nerwów!!! przy okazji na zime Filtr palifaaa..
pozdrawiam :)
wisnia0709
Bywalec forum
Posty: 323
Rejestracja: 19 lip 09, 12:00
BMW: 320D M47N
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Mlawa

#12

Post autor: wisnia0709 »

po roku stwierdzasz ze mam do wymiany koło pasowe? oglądałem je i koło nie jest popękane ni nic może nie jest w stanie jak nowe ale jest w bardzo dobrym stanie a ty mi mówisz jak mam koniec 2000 roku to mam koło do wymiany a skąd wiesz czy 50 tyś temu to koło nie było wymieniane he? pasek wygląda też na bardzo dobry wiem ze po wyglądzie nie powinno się aż tak oceniać ale wygląda to naprawdę bardzo dobrze, pozostałe rolki fakt są stare i podejrzewam ze to one mogą piszczeć, pisk po zapaleniu auta nie pojawia się dopiero po kilku sekundach i na ciepłym silniku troche to ustaje ale też słuchać, co proponujecie dam rade sam to zrobić ? jakie koszta ewentualne wymiany tych rolek, trzeba wszystkie czy nie koniecznie jak je sprawdzić dokładnie? zostało mi mało czasu do wyjazdu, w jedna stronę 500 km, tak to silnik pracuje idealnie niby 250km przejechane wiem ze nie kręcone i chodzi równiutko lepiej niż nie jedna co ma 150 km na blacie ps filtry wymieniam po 15 tyś także paliwa nie widzę potrzeby wymiany.
mommo
Posty: 2
Rejestracja: 27 sty 13, 22:42
BMW: e46
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Lokalizacja: Warszawa

#13

Post autor: mommo »

Gdy u mnie pojawiło się drżenie kierownicy okazało się, że to felgi nawaliły.
zajaczek_91
Bywalec forum
Posty: 113
Rejestracja: 11 lis 11, 17:18
BMW: e46 320i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: lublin

#14

Post autor: zajaczek_91 »

chcesz zlokalizować jaka rolka piszczy psikaj na każdą za koleją WD40, ta ktora przestanie piszczeć da odpowiedz na Twoje pytanie :) najprostrzy domowy sposób
BMW- PO PROSTU RADOŚĆ Z JAZDY
lisu24
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 13 gru 11, 14:55
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Radymno

#15

Post autor: lisu24 »

Witam.Podczepie się pod temat,żeby nie zakładać kolejnego tematu.Rozpędzam się dzisiaj autem ,prędkość około 80km/h i strasznie zaczęło mi trząść kierownicą,zwolniłem ale nadal to samo.Stanąłem na chwile,rozpędziłem się ponownie i jak ręką odją .Stanąłem ponownie rozpędzam się i znowu to samo.Ktoś ma jakieś przypuszczenia co to może być?
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#16

Post autor: GUMMISS »

Może błoto na feldze, nieraz zdarzy się coś takiego że zacznie drżeć i po chwili ustąpi jak odpadnie.
Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
ryba
Bywalec forum
Posty: 121
Rejestracja: 13 sie 09, 18:43
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: PKN

#17

Post autor: ryba »

pewnie tłoczek nie odbija albo prowadnice klocków zanieczyszczone.Sprawdź czy któraś felga bardziej się nie grzeje.
deniuu
Bywalec forum
Posty: 85
Rejestracja: 22 gru 11, 0:28
BMW: 320d
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Rawicz/Rzeszów

#18

Post autor: deniuu »

Jezeli pojawia Ci sie piszczenie to niekoniecznie musi byc to kolo pasowe,masz racje co do tego,ze pewności nie ma,kolega rucił wyżej dobry sposob na sprawdzenie.
W Audi a3 słyszałem piszczenie,zdjąłem łożysko z jednego z napinaczy,nasmarowałem wewnątrz,piszczenie ustało,po jakims czasie e46 zaczelo wydawac identyczne dzwieki,bogaty w doswiadczenie zaczalem szukac po rolkach i tak dla kontrastu one tym razem winne nie były a dźwięk był identyczny,tym razem to było koło pasowe.
Jezeli okaże się,że musisz je wymienic to pamietaj aby nie kupowac byle czego,bo takie za 200 czy 300zł po pol roku znowu Ci zacznie marudzic,to jeden z tych elementow ktore BMW lubi oryginalne i musisz sie liczyc z kosztem rzedu 700zl(nie liczac juz robocizny).
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Podwozie”