Drążki kierownicze
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 69
- Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
- BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Tczew
Ma ktoś może pomysł albo sposób jak odkręcić końcówkę od drążka. Jeden klucz płaski już sie złamał. Robię to na lewarku więc też są lekkie ograniczenia.
-
- Bywalec forum
- Posty: 126
- Rejestracja: 25 paź 18, 10:00
- BMW: 320d oraz 328Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Poznań lub Pleszew
- VIN: JK65067
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- odrdzewiacz, obficie spryskiwać co jakiś czas i zostawić na noc,
- ostukać młotkiem,
- rurka na klucz,
- podgrzać,
- zdjąć cały drążek z końcówką i w imadło.
- ostukać młotkiem,
- rurka na klucz,
- podgrzać,
- zdjąć cały drążek z końcówką i w imadło.
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Moim sposobem na oporne końcówki drążka kierowniczego jest nacięcie końcówek „fleksą” w kilku miejscach na całej długości gwintu drążka, ale tak, aby nie naciąć gwintów drążka, czyli nie za głęboko.
Trzeba często kontrolować, jak już głęboko nacięliśmy.
Później żabka zaciskowa i odkręcamy bez problemu.
Nowe końcówki wkręcam zawsze na smarze miedzianym, co by kolejna wymiana obeszła się bez takich zabiegów.
Trzeba często kontrolować, jak już głęboko nacięliśmy.
Później żabka zaciskowa i odkręcamy bez problemu.
Nowe końcówki wkręcam zawsze na smarze miedzianym, co by kolejna wymiana obeszła się bez takich zabiegów.
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10346
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Palnik i jazda
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- tomx
- Bywalec forum
- Posty: 274
- Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
Ja u siebie jak miałem problem to zdjąłem właśnie cały drążek na odcinku od magla do końcówki. Wtedy i tak używałem palnika, młota i solidnego ramienia do odkręcenia ale w końcu się udało
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 3425 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112