Drążki kierownicze

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Etman
Bywalec forum
Posty: 69
Rejestracja: 5 sty 19, 20:33
BMW: BMW E46 320D 150KM SEDAN
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#1

Post autor: Etman »

Ma ktoś może pomysł albo sposób jak odkręcić końcówkę od drążka. Jeden klucz płaski już sie złamał. Robię to na lewarku więc też są lekkie ograniczenia. :poklon:
Szuma15
Bywalec forum
Posty: 126
Rejestracja: 25 paź 18, 10:00
BMW: 320d oraz 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań lub Pleszew
VIN: JK65067
Lokalizacja: Poznań
Płeć:

#2

Post autor: Szuma15 »

- odrdzewiacz, obficie spryskiwać co jakiś czas i zostawić na noc,
- ostukać młotkiem,
- rurka na klucz,
- podgrzać,
- zdjąć cały drążek z końcówką i w imadło.
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#3

Post autor: Jarando »

Moim sposobem na oporne końcówki drążka kierowniczego jest nacięcie końcówek „fleksą” w kilku miejscach na całej długości gwintu drążka, ale tak, aby nie naciąć gwintów drążka, czyli nie za głęboko.
Trzeba często kontrolować, jak już głęboko nacięliśmy.
Później żabka zaciskowa i odkręcamy bez problemu.
Obrazek

Nowe końcówki wkręcam zawsze na smarze miedzianym, co by kolejna wymiana obeszła się bez takich zabiegów.
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7216
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

fajny sposob chociaz troche ryzykowny :)
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10346
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#5

Post autor: maniek21112 »

Palnik i jazda :)
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
tomx
Bywalec forum
Posty: 274
Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
BMW: E46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice

#6

Post autor: tomx »

Ja u siebie jak miałem problem to zdjąłem właśnie cały drążek na odcinku od magla do końcówki. Wtedy i tak używałem palnika, młota i solidnego ramienia do odkręcenia ale w końcu się udało ;)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”