Doważanie kół na samochodzie

Wszystko co związane z ogumieniem i felunkiem
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#11

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Chodziło mi o to że samych opon się nie wyważa , tylko jako całość z felgą.. Jak koła były wyważone nawet nie idealnie to raczej by nie ściągało.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
Mariuszpol
Bywalec forum
Posty: 693
Rejestracja: 5 mar 15, 21:03
BMW: E46
Rok produkcji: 0
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: CK

#12

Post autor: Mariuszpol »

nie nie koledzy chodzi o to,że doważanie robią na samochodzie bez zdejmowania kół ale słyszałem,że jak doważają na samochodzie to potem przy ewentualnym odkręceniu koła trzeba zaznaczyć sobie jak było..
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Moderator
Posty: 5048
Rejestracja: 24 mar 14, 16:36
BMW: E39 525i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk
VIN: PK82840
Płeć:

#13

Post autor: Dobrodziej_1983 »

A no widzisz :) Nie ma to jak wyważanie na maszynie, nigdy nie wyważałem na aucie i nie będę. Maszyna jest czuła i dokładna wiec inaczej sobie nie wyobrażam.
Było: 318d+ m47n supertouring.
Jest: Mercedes ML 500
wandii
Bywalec forum
Posty: 917
Rejestracja: 23 lip 11, 15:29
BMW: e60 e92
Rok produkcji: 2009
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ciechanow

#14

Post autor: wandii »

No przecież na samochodzie też nie doważają na oko tylko mają do tego maszynę :wink:
Dodatkowo wywża się w wtedy cała masę nieresorowaną.
Bardzo dobra sprawa jak ktoś jeździ np na dystansach bo koło wyważa się razem z nimi
https://www.youtube.com/watch?v=ayK5Si59f3E
Awatar użytkownika
Majster320d
Bywalec forum
Posty: 836
Rejestracja: 22 mar 15, 20:57
BMW: E60 525d
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krk

#15

Post autor: Majster320d »

Yyyy... Ja bym chyba sobie nie pozwolił podnosić tym czymś za piste, wachacz,felge? ?? Nie wiem za co on tam podnosi. Latam na dystansach 15mm na przodzie i 20mm na tyle i przy 180 mogę śmialutko puścić kierownicę. Zero jakichkolwiek drgań. A to takie doważanie to dla mnie przerost formy nad treścią. Jak zawias jest ok i felgi proste wyważone klasycznie na maszynie, dobrze założone i dokręcone to nie ma prawa nic bić.
Było: E46 320d
Jest: E60 525d
Obrazek
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#16

Post autor: WKRENTEK77 »

Wstyd się przyznać ale pierwszy raz widzę taką kombinację jak dla mnie to jest jakieś nieporozumienie moze w jakiejś bardzo awaryjnej sytuacji bym się zdecydował ale nie ma to jak konwencjonalna wyważarka i jak jest dobrze robota zrobiona to nie ma bata i musi być dobrze.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Koła, czyli felgi i opony”