Dolot zimnego powietrza m52tub28

Wszystko związane z podkręcaniem mechaniki E46
mariryb
Specjalista
Posty: 5238
Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa

#21

Post autor: mariryb »

Jarando pisze: Ja jednak nadal będę w utwierdzeniu, że jest to benzynowy EGR, bo działa na takiej samej zasadzie.
Ja nie mogę się z tym zgodzić ;) te dwa układy to mają jedną wspólną cechę - wygląd tego zaworu.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
lucasp
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 2 lip 11, 20:21
BMW: e46 328
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#22

Post autor: lucasp »

W e46 więcej da przeniesienie czujnika temperatury dolotu do puszki na filtr powietrza.
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#23

Post autor: Broder »

Analogowy13 pisze: Oo stary jak ty biegi zmieniasz przy 2 tysiącach w benzynie to ja się nie odzywam ...
Sry mojsza budzi się dopiero przy 3,5 tys.
Vanosa "se" zrob to bedziesz nizej biegi zmieniac :D

Co do przeniesienia czujnika... Niby podsmiechujki leca z wszelkiego rodzaju oporników montowanych pod czujniki, a czy efekt koncowy jednej i drugiej metody nie jest czasem ten sam?

Odnosnie zimy i zimnego powietrza to musi byc roznica w mocy. Zimne powietrze zwyczajnie dostarcza wiecej tlenu co przekłada sie na lepsze spalanie, a wiec i osiagi. Dlatego tez na wykresie z hamowni zawsze widnieje temperatura otoczenia. Moce wychidzace ponad serie zazwyczaj sa mierzone przy niskich temp, przypadek? ;)
Na przelomie lipca/wrzesnia czuc najlepiej roznice w jezdzie kiedy w dzien mamy jeszcze wysokie temp., a wieczorem robi sie zimno, tu zgadzam sie z Analogowym.
Obrazek
Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 759
Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
BMW: 318i-328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka

#24

Post autor: Analogowy13 »

Broder pisze:
Analogowy13 pisze: Oo stary jak ty biegi zmieniasz przy 2 tysiącach w benzynie to ja się nie odzywam ...
Sry mojsza budzi się dopiero przy 3,5 tys.
Vanosa "se" zrob to bedziesz nizej biegi zmieniac :D
Jaki Vanos w m43 ? :ROFL: nie szalejmy :lol:
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
Obrazek

"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
Awatar użytkownika
rafał18
Partner forum
Posty: 1731
Rejestracja: 5 kwie 14, 17:58
BMW: e46 touring 2.0d
Rok produkcji: 99
Państwo: Islandia
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: kef

#25

Post autor: rafał18 »

Analogowy13 pisze:
Broder pisze:
Analogowy13 pisze: Oo stary jak ty biegi zmieniasz przy 2 tysiącach w benzynie to ja się nie odzywam ...
Sry mojsza budzi się dopiero przy 3,5 tys.
Vanosa "se" zrob to bedziesz nizej biegi zmieniac :D
Jaki Vanos w m43 ? :ROFL: nie szalejmy :lol:
to faktycznie musi sie budzic :ROFL:
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Tuning mechaniczny”