Dolewanie benzyny do oleju m52tu
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 sie 2022, 01:06
- BMW: e46 m52tu
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: wwa
- Kontakt:
Dolewanie benzyny do oleju m52tu
Mam problem z dolewaniem benzyny do oleju. Z bagnetu wlewu oraz wydechu wyraźnie czuć benzynę.
Dolewanie jest tak intensywne że z czasem rośnie poziom oleju. Auto służy za driftowóz nie ma mowy o niedogrzanym silniku.
Od strony elektroniki wszystko wygląda dobrze. Temperatura cieczy jest realna , wtrysk chodzi w close loop , korekty długo terminowe ok 0 , krótko latają -5/5 %, dane z przepływomierza reagują na pedał ,temperatura czujnik powietrza dolotowego poprawna.
Zrobiłem płukankę plus nowy olej po przejechaniu spokojnie 50 km znowu było to samo. Czyściłem wtryski myjką zrobiły się tylko głośniejsze.
Z regulatora ciśnienia na listwie wtryskowej nie leci paliwo.
Objawy:
Po odpaleniu na zimnym silniku obroty wchodzą na 1200 i spadają na ok 500 robią tak 3-4 razy i sytuacja się stabilizuję. Silnik rozgrzany chodzi jak dzwon.
Prawdopodobnie uszkodzony separator odmy bo piszczy ale oleju nie przybywa/ubywa na razie nie naprawiam.
W co dalej iść z diagnostyką ?
Dolewanie jest tak intensywne że z czasem rośnie poziom oleju. Auto służy za driftowóz nie ma mowy o niedogrzanym silniku.
Od strony elektroniki wszystko wygląda dobrze. Temperatura cieczy jest realna , wtrysk chodzi w close loop , korekty długo terminowe ok 0 , krótko latają -5/5 %, dane z przepływomierza reagują na pedał ,temperatura czujnik powietrza dolotowego poprawna.
Zrobiłem płukankę plus nowy olej po przejechaniu spokojnie 50 km znowu było to samo. Czyściłem wtryski myjką zrobiły się tylko głośniejsze.
Z regulatora ciśnienia na listwie wtryskowej nie leci paliwo.
Objawy:
Po odpaleniu na zimnym silniku obroty wchodzą na 1200 i spadają na ok 500 robią tak 3-4 razy i sytuacja się stabilizuję. Silnik rozgrzany chodzi jak dzwon.
Prawdopodobnie uszkodzony separator odmy bo piszczy ale oleju nie przybywa/ubywa na razie nie naprawiam.
W co dalej iść z diagnostyką ?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9447
- Rejestracja: 06 wrz 2017, 08:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
- Kontakt:
W to żeby była prawidłowa mieszanka - brak lewego powietrza.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9447
- Rejestracja: 06 wrz 2017, 08:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
- Kontakt:
Masz seryjny sterownik?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 14 Odpowiedzi
- 6947 Odsłony
-
Ostatni post autor: scghost
-
- 1 Odpowiedzi
- 1252 Odsłony
-
Ostatni post autor: alegro661
-
- 2 Odpowiedzi
- 383 Odsłony
-
Ostatni post autor: flofranek
-
- 10 Odpowiedzi
- 2924 Odsłony
-
Ostatni post autor: Czarnyy
-
- 6 Odpowiedzi
- 1343 Odsłony
-
Ostatni post autor: ZnowuZbilemMiske