Do 20 tys jakiegoś niemca Golf 5 , audi A3 ?

Dział poświęcony wszystkim innym tematom
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#51

Post autor: Miłosz »

Trochę w korozji i powłokach siedzę :D także część sam zrobię razem ze skoksowanymi od inhibitorów powłokami :)
Mój --- > lexus is 220d
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#52

Post autor: MARC »

Miłosz pisze:Trochę w korozji i powłokach siedzę :D także część sam zrobię razem ze skoksowanymi od inhibitorów powłokami :)
W takim razie polecam.

Skoro potrafisz to sam ogarnąć to pod każdym innym względem V jest spoko...
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#53

Post autor: Miłosz »

Może nie tyle co znam się na lakiernictwie i jestem sztuk mistrzem , ale wcześniej z braku pracy zajmowałem się czymś takim + detailing... obecnie siedze w lab i dłubie jakies tam powłoki, akurat zrobiłem fajny lakier bitumiczny i to tak konkretnie skoksowany bo fosforanu cynku jest jakieś 15% ( ogolnie tworząc receptury mamy bardzo dobre wyniki już przy 5% dodatku fosforanu cynku ). Oczywiście uprzednio przygotowanie powierzchni + podkład i to w zależności czy mamy korozję wżerową czy nie ( na wżerówkę tzw konwerter rdzy ). Mimo że powłoka mi schnie jakieś 10 min. to ani nie ma skurczu ani nie pęka, a jeśli pęcnie zmęczeniowo bądź mechanicznie to wcześniej nałożony podkład ma za zadanie eliminowanie korozji podpowłokowej. Zawsze na to można dodatkowo nałożyć jakiś bitum ale elastyczny np z kauczukiem (mniej elastyczny) bądź lateksem (bardziej elastyczny) :)

A ogólnie 5 to udany model czy napisałeś to z przekąsem hehe ;) ?
Mój --- > lexus is 220d
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#54

Post autor: MARC »

Nie, nie...
Napisałem całkiem poważnie.

Wspólnik jest fanem golfów. Ostatnio mieliśmy nawet angola IV bo chciał sobie go rozebrać na części i zrobić swap :D
Dokonał tego bez mojej pomocy...

Miał on IV i V po zakupie V i użytkowaniu ok roku sprzedał ze względu na korozję, mimo że jest lakiernikiem nie chciał się tym bawić bo bardzo zjada ruda...
Powrócił do serii IV...
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#55

Post autor: Miłosz »

Marc kuzyn ma i sobie chwali g5 w identycznej konfiguracji, ale masz racje z tym że nowsze nie znaczy trwalsze. Patrz przykład bmw ostatnie porządnie zrobione modele to 46/38/39. A te nowe co wychodzą to już w ogole szczyt tandety 1,2,3,4,5,6,7 do tego jakieś active tourery czy jakos tak , napęd na przód... silniki z tendencją żniżkową np e92 v8 nowa eMka R6t , dla mnie to krok wstecz ale tego nie przeskoczymy. Ogólnie monitorowałem ceny e46 od jakiegoś czasu , z wiadomych względów i odnoszę wrażenie że nie tanieją a raczej drożeją. Nie mówie tutaj o okazjach mirasów turasów , ale o zadbane egzemplarze.
Mój --- > lexus is 220d
eazzy
Bywalec forum
Posty: 31
Rejestracja: 10 sie 11, 16:45
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Eeee nie wiem

#56

Post autor: eazzy »

Jeżeli mógłbym dorzucić coś od siebie to dodam kilka opinii na temat kilku aut, które mam wśród rodziny i znajomych
Audi A4 1.9 TDI 115KM polift - auto wygodne, w sumie za dużo nie pali, tylko silnik pracuje jak ursus i to nieszczęsne zawieszenie. Spróbuj olać choć jeden element to masz zaraz do wymiany całą stronę.
BMW E46 2.0d 2003 rok - no to wiadomo :D ( takie miałem )
Citroen C5 1.8 benzyna z lpg 2005 rok - gdyby nie duperele elektroniczne typu chwilowy brak podświetlenia, czy chwilowe niewyświetlanie się informacji z radia to auto w sumie ok i o dziwo tańsze w utrzymaniu niż A4 a zawieszenie też nie jest drogie, gruchy do zawiechy są bardzo tanie podobnie jak olej. Ogólnie auto auto mega komfortowe i jak jeździ się dużo w trasy to naprawdę człowiek w nim odpoczywa.
Ford c-max 1.8 tdci - w sumie nic sie z nim nie dzieje z poważniejszych napraw był tylko wymieniany wtryskiwacz. Reszta to rzeczy typowo eksploatacyjne. I silnik przy tej wielkości auta daje sobie z nim świetnie radę. Myślę że to dobre auto dla rodziny bo w sumie niby nie jest duże a jednak pojemne.
Honda Accord 1999 rok 2.0 benzyna+lpg - od 6 lat w jednych rękach, pancerne auto. Jak ktoś pojeździ na VTEC-ku dużo to trzeba kontrolować olej ale poza tym to auto niezniszczalne. Jedynym minusem jest ruda na tylnych nadkolach, która juz się zaczyna pokazywać. Części tanie, dużo zamienników w dobrych cenach. Trzeba tylko szukać aut lepiej wyposażonych np w klimatronik, szyber, skóry, grzane fotele bo te podstawowe wersje wyglądają biednie w środku.
Nissan Primera 2004 rok kombi 2.0 benzyna - to auto mojego ojca - 5 lat w jednych rękach - auto ładniejsze na żywo niż na zdjęciach, do obsługi trzeba sie przyzwyczaić. Zawieszenie w miarę ok, nie sypie się za często. W silniku wymienia się tylko filtry i płyny. 140KM żwawo odpycha dość ciężkie auto. Jedynym dużym minusem jest podobnie jak w hondzie ruda. Ale jak się dobrze zakonserwuje podwozie to można spać spokojnie
Opel Omega MV6 - szatan - szybko jedzie, dużo pali, strasznie gnije. Był tylko pół roku u siostry i wystarczy bo auto potrafi zrujnować budżet domowy :evil:
Renault Laguna 1.9dci 2002 rok - obecnie u siostry - auto dobre dla kogoś komu wystarczy aby odpaliło i jechało ( oczywiście jeżeli auto wykryje kartę %) ). Elektronika co chwilę pokazuje swoje fochy, silnik cały czas znaczy teren jak pies. W sumie nie wiem czym się kierowała jak go kupowała bo ani to ładne, ani trwałe.
Toyota Corolla 2004 rok 1.4 benzyna - auto żony - auto pancerne podobnie jak honda tylko jeszcze nie widać rudej. Silnik może dupy nie urywa bo na trasę to auto to się zbytnio nie nadaje ale po mieście jest super. Fakt że trochę brzydki ale od około 3 lat nie ma się do czego przyczepić. Nie ma elektrycznych szyb ale ma klimę, która daje radę z tym silnikiem. Pali bardzo mało także lpg tutaj jest całkowicie bez sensu.
Volvo V40 1.9 diesel - moje byłe auto - bardzo ciasne wnętrze, bardzo mały bagażnik. Zawieszenie niby pokrewne z carismą a do volvo wszystko 2 razy droższe. Silnik w sumie dawał radę jak na taką budę jednak to auto potrafi czasem doprowadzić do szału. Podobnie jak renówka bo to w sumie ten sam silnik. Ogólnie auto jak na koszt zakupu jest drogie w utrzymaniu mimo umiarkowanego spalania.
klaku007

#57

Post autor: klaku007 »

Co do 2.0TDi to jest taki fajny blog http://vwszrot.pl/
pioter87
Bywalec forum
Posty: 21
Rejestracja: 18 gru 13, 13:15
BMW: .
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: WWL

#58

Post autor: pioter87 »

Co do silników VW 2.0TDI 140KM trzy osoby z mojej rodziny miały w swoich autach, we wszystkich trzech wymieniana była głowica i poszły do sprzedania za śmieszne pieniądze. Gość, od którego brałem kiedyś części do Golfa mówił, że jak tylko pojawią się u niego głowice do 2.0 to rozchodzą się jak świeże bułeczki :) W 1.9 105KM był problem z silnikami z oznaczeniem BXE (wadliwe panewki, pękający korbowód). W moim znajduje się silnik z serii BKC.
Miłosz
Specjalista
Posty: 3184
Rejestracja: 30 gru 13, 18:47
BMW: Lexus is 220d
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdansk

#59

Post autor: Miłosz »

No to cieszy mnie to że że jest lepszy 1.9 włożony u Ciebie ;) Już kupiłem na 30 bilety także mam nadzieję 31 się widzimy na oględzinach auta :)
Mój --- > lexus is 220d
Awatar użytkownika
yampik
Bywalec forum
Posty: 1701
Rejestracja: 9 cze 13, 11:57
BMW: F11 520d+
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Lokalizacja: Olsztyn

#60

Post autor: yampik »

Zablokowany
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Inne / Hyde Park”