Disa/m54b30 regeneracja

Awatar użytkownika
bartrej
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
BMW: E46 330i SMG
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski

#1

Post autor: bartrej »

Witam. Złamał mi się (sworzeń?) element trzymający łopatkę w zaworze. Musze kupić drugi, czy dam radę tym zestawem naprawczym? Może jakieś inne sugestie?
Obrazek

Obrazek
https://allegro.pl/oferta/zawor-dis-disa-bmw-2-2-2-5-e39-e46-e60-e61-x3-m54-8115336453
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#2

Post autor: Krzysiek669 »

Awatar użytkownika
bartrej
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
BMW: E46 330i SMG
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski

#3

Post autor: bartrej »

Za te cenę nie lepiej by już było nową kupić?
Ja potrzebuję tylko tego elementu :

Obrazek

Jest druga sprawa, kawalek plastyku z tego sworznia/cięgna mi sie zawieruszyl, możliwe, ze poszedł w kolektor. Co z tym fantem proponujecie?
Awatar użytkownika
bartrej
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
BMW: E46 330i SMG
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski

#4

Post autor: bartrej »

Mam pomysł jak to naprawić. Potrzebuję tylko informacji w jakiej pozycji ma być ciegno w stosunku do klapki.
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#5

Post autor: Palec11 »

Nie kombinuj z zestawami badawczymi itd to niebezpieczne jest ja miałem przeboje z tym klapie disy miałem w kolektorze na szczęście jak lpg instalowalem gazownik to wyciagna z kolektora o czym zapomniał mnie poinformować dokładnie co to było i ja zdejmkwalem kolektor i klapki nie było i myślałem że w cylindry wpadła... kupuj urzywke albo nowy zamiennik i tyle ewentualnie szukaj disy uszkodzonej z tym sprawnym elementem po szrotach
Awatar użytkownika
Jarando
Moderator
Posty: 2164
Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
BMW: G31 530d xDrive
Rok produkcji: 2017
Państwo: Irlandia-Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Mallow-Żywiec
Płeć:

#6

Post autor: Jarando »

Ja z czystym sumieniem mogę polecić zestaw naprawczy z metalowym trzpieniem.
Miałem prawie identyczny zestaw (cięgno i klapka były aluminiowe) zamontowany w byłej coupe z M54B30 i nie było z nim żadnych problemów, a kosztował z przesyłką około €50 na eBayU.
Jestem przekonany że taki zestaw naprawczy wytrzyma bardzo długo, dzięki zastosowaniu właśnie metalowego trzpienia oraz aluminiowego cięgna i klapki.
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
Awatar użytkownika
bartrej
Bywalec forum
Posty: 134
Rejestracja: 10 wrz 18, 8:56
BMW: E46 330i SMG
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Tomaszów Lubelski

#7

Post autor: bartrej »

Sam sobie zrobiłem taki metalowy trzpień, wszystko gra, jest tylko delikatny luz na klapce. Czekam na zestaw naprawczy i zamienię klapkę.

Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”