Jestem na świeżo po demontażu. Jako że była moja pierwsza praca przy Buni opiszę troszkę więcej bo brakowało mi szczegółów w poprzednich postach - ale i tak wielkie dzięki
TYŁ:
Otwieramy popielniczkę z tyłu tak daleko aż wkład wyskoczy.
Wyjmujemy wkład pod spodem ujrzymy dwie plastikowe śrubki z krzyżem.
Odkręcamy, w ten sposób możemy wyjąć kolejny wkład (!) w którym zabudowana jest żarówka.
Podnosimy ostrożnie tak aby możliwe było wyjęcie wtyku przewodu do żarówki - i oczywiście wyjmujemy go.
Pod spodem kolejne dwie śruby z krzyżem - tym razem już z prawdziwego zdarzenia - metalowe.
Wykręcamy je.
PRZÓD:
Ramka przy drążku zmiany biegów składa się z dwóch części. Szerokiej, ozdobnej w kolorze listew i drugiej tak naprawdę niewidocznej na którą napleciony jest worek lewarka zmiany biegów. Tą drugą, należy wyczuć pod workiem palcami i ścisnąć z dwóch stron. Delikatnie, nieco kombinując wyjmujemy ją z szerszej ramki.
Pod spodem ukażą nam się dwa kolejne wkręty które wykręcamy.
Podnosimy szeroką ramkę. W zasadzie mamy zdemontowaną kolumnę środkową, ja jeszcze musiałem pokombinować z podłokietnikiem.
Rozwiewając wszelkie wątpliwości przycisk awaryjnych/ryglowania jest na wcisk, jednak nie radzę wyciągać go poprzez podważanie. Trzymają go dwa metalowe elementy które sprężynując zaciskają go w miejscu. Od spodu można go bezpiecznie wypchnąć.
Jeszcze co do mojej "awarii" - popękały zatrzaski obudowy przycisku przez to jego wewnętrzna część wysunęła się spod przycisków. Po dociśnięciu konstrukcji wszystko działa. Muszę tylko wymienić przycisk na niepołamany.