Demontaż przełącznika świateł awaryjnych/ryglowania
-
- Bywalec forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 4 lut 11, 19:06
- BMW: E46 318i Compact 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Muszę wymienić przycisk świateł awaryjnych i ryglowania drzwi. Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak go zdemontować?
W jaki sposób się do niego dobrać żeby nic nie uszkodzić? Podobno w starszych wersjach 3jki można było go zdemontować bez rozkręcania tunelu.
Mam E46 z grudnia 2002 w Compac'cie. Ktoś coś pomoże?
W jaki sposób się do niego dobrać żeby nic nie uszkodzić? Podobno w starszych wersjach 3jki można było go zdemontować bez rozkręcania tunelu.
Mam E46 z grudnia 2002 w Compac'cie. Ktoś coś pomoże?
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
Musisz kolego wymontować tunel środkowy, nie próbuj podważać bo uszkodzisz sobie tylko to. Jak zdejmiesz tunel środkowy to będziesz widział jak to wyjąć. Trudności wielkich z tunelem nie ma. 2 śrubki są pod tylną popielniczką i dwie pod tym plastikiem co jest wokół drążka zmiany biegów.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 4 lut 11, 19:06
- BMW: E46 318i Compact 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Jestem na świeżo po demontażu. Jako że była moja pierwsza praca przy Buni opiszę troszkę więcej bo brakowało mi szczegółów w poprzednich postach - ale i tak wielkie dzięki
TYŁ:
Otwieramy popielniczkę z tyłu tak daleko aż wkład wyskoczy.
Wyjmujemy wkład pod spodem ujrzymy dwie plastikowe śrubki z krzyżem.
Odkręcamy, w ten sposób możemy wyjąć kolejny wkład (!) w którym zabudowana jest żarówka.
Podnosimy ostrożnie tak aby możliwe było wyjęcie wtyku przewodu do żarówki - i oczywiście wyjmujemy go.
Pod spodem kolejne dwie śruby z krzyżem - tym razem już z prawdziwego zdarzenia - metalowe.
Wykręcamy je.
PRZÓD:
Ramka przy drążku zmiany biegów składa się z dwóch części. Szerokiej, ozdobnej w kolorze listew i drugiej tak naprawdę niewidocznej na którą napleciony jest worek lewarka zmiany biegów. Tą drugą, należy wyczuć pod workiem palcami i ścisnąć z dwóch stron. Delikatnie, nieco kombinując wyjmujemy ją z szerszej ramki.
Pod spodem ukażą nam się dwa kolejne wkręty które wykręcamy.
Podnosimy szeroką ramkę. W zasadzie mamy zdemontowaną kolumnę środkową, ja jeszcze musiałem pokombinować z podłokietnikiem.
Rozwiewając wszelkie wątpliwości przycisk awaryjnych/ryglowania jest na wcisk, jednak nie radzę wyciągać go poprzez podważanie. Trzymają go dwa metalowe elementy które sprężynując zaciskają go w miejscu. Od spodu można go bezpiecznie wypchnąć.
Jeszcze co do mojej "awarii" - popękały zatrzaski obudowy przycisku przez to jego wewnętrzna część wysunęła się spod przycisków. Po dociśnięciu konstrukcji wszystko działa. Muszę tylko wymienić przycisk na niepołamany.
TYŁ:
Otwieramy popielniczkę z tyłu tak daleko aż wkład wyskoczy.
Wyjmujemy wkład pod spodem ujrzymy dwie plastikowe śrubki z krzyżem.
Odkręcamy, w ten sposób możemy wyjąć kolejny wkład (!) w którym zabudowana jest żarówka.
Podnosimy ostrożnie tak aby możliwe było wyjęcie wtyku przewodu do żarówki - i oczywiście wyjmujemy go.
Pod spodem kolejne dwie śruby z krzyżem - tym razem już z prawdziwego zdarzenia - metalowe.
Wykręcamy je.
PRZÓD:
Ramka przy drążku zmiany biegów składa się z dwóch części. Szerokiej, ozdobnej w kolorze listew i drugiej tak naprawdę niewidocznej na którą napleciony jest worek lewarka zmiany biegów. Tą drugą, należy wyczuć pod workiem palcami i ścisnąć z dwóch stron. Delikatnie, nieco kombinując wyjmujemy ją z szerszej ramki.
Pod spodem ukażą nam się dwa kolejne wkręty które wykręcamy.
Podnosimy szeroką ramkę. W zasadzie mamy zdemontowaną kolumnę środkową, ja jeszcze musiałem pokombinować z podłokietnikiem.
Rozwiewając wszelkie wątpliwości przycisk awaryjnych/ryglowania jest na wcisk, jednak nie radzę wyciągać go poprzez podważanie. Trzymają go dwa metalowe elementy które sprężynując zaciskają go w miejscu. Od spodu można go bezpiecznie wypchnąć.
Jeszcze co do mojej "awarii" - popękały zatrzaski obudowy przycisku przez to jego wewnętrzna część wysunęła się spod przycisków. Po dociśnięciu konstrukcji wszystko działa. Muszę tylko wymienić przycisk na niepołamany.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 kwie 12, 10:04
- BMW: 330d
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
Chcialbym podziekowac za ten opis! Jest superprecyzyjnie przedstawione to co trzeba zrobic, razem zajmuje to ze zlozeniem na powrót max 10 minut. U mnie dzieki temu dzialaja teraz na powrot awaryjne i rygiel centralnego zamka. Niby fora umierają na rzecz grup na facebooku ale jestem starej daty bo wolę skorzystac z tego co ktos x lat temu napisal.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 620 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 17 Odpowiedzi
- 4399 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Domin
-
- 4 Odpowiedzi
- 1276 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Ugasso
-
- 1 Odpowiedzi
- 446 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1184 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: netmen5
-
- 7 Odpowiedzi
- 3013 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lazi
-
- 6 Odpowiedzi
- 1533 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 3 Odpowiedzi
- 1783 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 9 Odpowiedzi
- 829 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Patrykb320d
-
- 3 Odpowiedzi
- 1601 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90