Demontaż pompy VP44

Aam5
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 31 sie 12, 0:02
BMW: e46 320D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ELA

#1

Post autor: Aam5 »

Witam, leci mi paliwo z pompy wtryskowej prawdopodobnie od strony bloku (chyba uszczelka 105) i postanowiłem wymienić kilka oringów, na razie zamówiłem numer: 30, 2x105, 127 i jeszcze jedna pod śrubę blokady pompy której nie ma na tym schemacie, warto wymienić jeszcze jakąś dla świętego spokoju? Chcę samodzielnie zdemontować pompę i chciałbym dowiedzieć się od was jaki ściągacz będzie odpowiedni. Patrzyłem na allegro ale nie wiem co jest czego warte, może ktoś z was ma jakieś doświadczenie i wie co kupić. Oczywiście mile widziane jakieś porady/ostrzeżenia przy ściąganiu VP44.


Obrazek
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#2

Post autor: Frost »

Podziwiam, że samemu się chcesz za to zabierać. Porada, pamiętaj, że ta pompa to szambo Boscha. Moja się rozszczelniła. Dałem do regeneracji. Spróbuj wziąć zadzwonić do jakiegoś serwisu Boscha, który się tym zajmuje, ewentualnie podjedź. Ja byłem pogadać z kolesiem zanim zostawiłem auto i gość miał sporą wiedzę którą się podzielił.
Aam5
Bywalec forum
Posty: 24
Rejestracja: 31 sie 12, 0:02
BMW: e46 320D
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ELA

#3

Post autor: Aam5 »

Poczytałem już o tej pompie, jeśli będę miał ściągacz i zblokuje pompę to powinno być wszystko ok, masz rację zadzwonię do boscha, jak będzie blisko to podjadę i pogadam.
Frost
Bywalec forum
Posty: 841
Rejestracja: 16 wrz 12, 19:55
BMW: 320d m47
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy

#4

Post autor: Frost »

Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”