Demontaż mechanizmu wycieraczki tylnej w e46
-
- Bywalec forum
- Posty: 210
- Rejestracja: 29 kwie 14, 9:00
- BMW: e46 320d 150 ps
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Bartoszyce
- VIN: EM07373
- Lokalizacja: Bartoszyce
Witam serdecznie, mam prośbę do was czy ktoś zajmował się już tym problemem mam nadzieje ze tak, o otóż u mnie nie ma opcji by to zdemontować mechanizm tylnej wycieraczki ponieważ jest to tak bardzo zapieczone ze jeszcze takiego czegoś nie widziałem poprzedni właściciel miał wywalone w to auto a j staram się doprowadzić je do stanu takiego na ile mnie stać a wiec ten czepień wo gole nie drgnie nie ma mowy czy może ktoś mi udostępnić jakieś fotki lub inne pomoce będę wdzięczny pozdrawiam i czekam na wskazówki
-
- Bywalec forum
- Posty: 546
- Rejestracja: 17 lip 14, 16:43
- BMW: 318i Touring @ N42B20 & Stag QBOX+
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: WroclawIOpole
Ludzie to rozwiercali, tu na forum był wątek, musisz poszukać. Na lekko to WD-40 uwentualnie
-
- Bywalec forum
- Posty: 210
- Rejestracja: 29 kwie 14, 9:00
- BMW: e46 320d 150 ps
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Bartoszyce
- VIN: EM07373
- Lokalizacja: Bartoszyce
rozwiercali hmmm ale jak musieliby w takim razie fleksem uciąć ten czpien a później co nowy kupować czy jak
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Cały tylny mechanizm wycieraczki jest rozbieralny, wycieraczka zapewne nie chodzi bo dostało się tam sporo syfu, który wystarczy teraz usunąć, oczyścić i całość nasmarować.
Odkręcasz śruby od wewnątrz szyby pod mechanizmem, a następnie z drugiej strony (od zew.) odkręcasz ramię i nakrętkę, która trzyma całość przy szybie, następnie cały mechanizm powinien wyjść, aby go rozebrać trzeba ściągnąć zabezpieczenia, wtedy cały trzpień Ci wyjdzie, usuniesz cały syf i będzie go można nasmarować. Robiłem to bardzo dawno temu, więc mogłem coś pominąć, tutaj masz dodatkowy opis i pomoc http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=77608
Odkręcasz śruby od wewnątrz szyby pod mechanizmem, a następnie z drugiej strony (od zew.) odkręcasz ramię i nakrętkę, która trzyma całość przy szybie, następnie cały mechanizm powinien wyjść, aby go rozebrać trzeba ściągnąć zabezpieczenia, wtedy cały trzpień Ci wyjdzie, usuniesz cały syf i będzie go można nasmarować. Robiłem to bardzo dawno temu, więc mogłem coś pominąć, tutaj masz dodatkowy opis i pomoc http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=77608
-
- Bywalec forum
- Posty: 210
- Rejestracja: 29 kwie 14, 9:00
- BMW: e46 320d 150 ps
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Bartoszyce
- VIN: EM07373
- Lokalizacja: Bartoszyce
kolego w tym problem ze ja właśnie rozkręciłem to co mogłem lecz czpien nie ma zamiaru opuścić miejsca tak jest to ze sobą wtopione a ten o ring gumowy i podkładka sprężynująca aż się stopiła w jena całość
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
To pozostaje delikatnie stukać, ale trzeba uważać na szybę, u mnie akurat to ładnie wyszło...musisz walczyć
-
- Bywalec forum
- Posty: 210
- Rejestracja: 29 kwie 14, 9:00
- BMW: e46 320d 150 ps
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Bartoszyce
- VIN: EM07373
- Lokalizacja: Bartoszyce
no tak tylko trochę teraz martwi mnie to ze ten gwint który powinien wystawać na którym zakręca się te większa nakrętkę to u mnie on jest spartolony kuźwa teraz nie wiem co będzie chyba czeka mnie kupno drugiego mechanizmu,a to maleństwo używane jest dosyć drogie do rzemieślnika chyba będzie trzeba iść
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Najlepiej wstaw zdjęcie, ale jak masz gwint uszkodzony to nie przykręcisz tego potem dobrze...możesz powoli rozglądać się za używką
-
- Bywalec forum
- Posty: 210
- Rejestracja: 29 kwie 14, 9:00
- BMW: e46 320d 150 ps
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: Bartoszyce
- VIN: EM07373
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Ojej, wygląda to strasznie, jakby ktoś tam nawalił kleju/silikonu.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 5915 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MaciekBMW
-
- 8 Odpowiedzi
- 9457 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 5 Odpowiedzi
- 11391 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d
-
- 2 Odpowiedzi
- 6716 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: PepsonSMG
-
- 3 Odpowiedzi
- 5726 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 1 Odpowiedzi
- 878 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 0 Odpowiedzi
- 1137 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Asargul
-
- 15 Odpowiedzi
- 4582 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Mariuszpol
-
- 8 Odpowiedzi
- 3130 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 2 Odpowiedzi
- 1110 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wujci