del

DwaLitryPL

#1

Post autor: DwaLitryPL »

.
Ostatnio zmieniony 25 gru 21, 19:36 przez DwaLitryPL, łącznie zmieniany 1 raz.
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1672
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#2

Post autor: kosteg »

Jak odpalisz silnik stanie na sitku smoka. Jak chcesz się pozbyć to zakręć korek i zakręć czujnik poziomu, zalej najtańszy olej z marketu i spuść gwałtownie wyciągając czujnik i odkręcając korek. Nurt powinien zabrać ze sobą ten kawałek jeśli tylko nie przykleił się do niczego.
Obrazek
DwaLitryPL

#3

Post autor: DwaLitryPL »

.
Ostatnio zmieniony 25 gru 21, 19:37 przez DwaLitryPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Nazdar
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 20, 7:28
BMW: e46 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze

#4

Post autor: Nazdar »

Jest szansa, że to się powiedzie, ale 100% pewności nie ma. 4l powinno być spoko, i tak grawitacyjnie wszystko spłynie do miski tylko musisz dać mu chwilę. Dla pewności ja bym jeszcze uniósł trochę auto, tak aby było przechylone w stronę czujnika poziomu oleju.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#5

Post autor: scghost »

a nie prosciej jakims drucikiem przez otwor czujnika podłubać...?
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Nazdar
Bywalec forum
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 20, 7:28
BMW: e46 320D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze

#6

Post autor: Nazdar »

No niby prościej :D
Lipa, że to nie cały oring tylko fragment, tak to by się łatwo jakimś haczykiem z drutu sprawę ogarnęło.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#7

Post autor: maniek21112 »

Najlepsza zabawa jest w gonieniu króliczka :D
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#8

Post autor: scghost »

sądząc po ilosci 'problemow', to autor tematu ma chyba całą ferme królików
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1672
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#9

Post autor: kosteg »

DwaLitryPL pisze: 15 paź 21, 19:14
kosteg pisze: 15 paź 21, 11:56 Jak odpalisz silnik stanie na sitku smoka. Jak chcesz się pozbyć to zakręć korek i zakręć czujnik poziomu, zalej najtańszy olej z marketu i spuść gwałtownie wyciągając czujnik i odkręcając korek. Nurt powinien zabrać ze sobą ten kawałek jeśli tylko nie przykleił się do niczego.
Kolego kosteq ile bym musiał wlać oleju do silnika żeby spuścić go? bo normalnie do m47n wchodzi 5.5litra hmm butelka 4l wystarczy tak aby po odkręceniu wyleciało wszystko z miski czy może być za mało?
Im więcej tym większa szansa na powodzenie. Kup najtańsza bańkę jakiegoś 0w. Jak dasz rade to go wstępnie podgrzej (choćby w garnku z woda). To spowoduje, ze będzie najbardziej „skłonny do szybkiego wypłynięcia”.
Obrazek
DwaLitryPL

#10

Post autor: DwaLitryPL »

.
Ostatnio zmieniony 25 gru 21, 19:37 przez DwaLitryPL, łącznie zmieniany 1 raz.
Napisz odpowiedź

Wróć do „Diesel”