DDE podczas przyspieszenia

jareknmzc
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 6 lut 20, 23:10
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#1

Post autor: jareknmzc »

Witam mam problem z silnikiem n47m ponieważ podczas jazdy jak wcisnę mocniej gaz to wyskakuje kontrolka DDE i traci moc jest wtedy zamulony i wystarczy ze go zgasze i odpalę aby kontrolka nie świeciła. Wymieniłem pompę paliwa progowa filtr paliwa zawór sterujący egr oraz zawór sterujący podciśnieniem turbo, czujnik ciśnienia paliwa od strony szyby tez zmieniłem, egr czysty, przy ściąganiu kolektora zauważyłem Że te uszczelniacze okrągłe są twarde i sparciałe i pojawia mi się olej z tej strony silnika oraz między wtryskami. Czy to może być wina przez nieszczelny kolektor ssący ? Bo już sam nie wiem wymieniłem tyle rzeczy a nadal to samo
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Błędy, błędy, błędy..odczytane w inpa. Masz zapewne problem z paliwem, jakiej firmy kupiłeś pompę progową? Trzeba obejrzeć korekcje wtryskiwaczy oraz co dzieje się z ciśnieniem na szynie. Od strony podszybia jest zawór za szynie cr, przyczyną może być zawór/regulator na pompie wtryskowej.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
jareknmzc
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 6 lut 20, 23:10
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#3

Post autor: jareknmzc »

jareknmzc
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 6 lut 20, 23:10
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#4

Post autor: jareknmzc »

Może to być pompa wtryskowa ?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#5

Post autor: maniek21112 »

Może, ale rzadko ona pada w tym silniku. Błędy kasowałeś po wymianie filtra paliwa? Jak tak to błąd zbyt niskiego ciśnienia na szynie podczas rozruchu świadczy prawdopodobnie o wtryskiwaczu dającym na przelew. Jaką kupiłeś pompę progową?
4560 DDE: Prawidłowe ciśnienie w listwie paliwowej regulowane za pomocą natężenia przepływu
W pierwszej kolejności zainteresowałbym się regulatorem na pompie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
jareknmzc
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 6 lut 20, 23:10
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#6

Post autor: jareknmzc »

Tak usuwałem błędy teraz już nie wyskakuje ten od rozruchu. Nie pamietam firmy pompy ale jutro sprawdzę zapłaciłem 300 zł za nią
jareknmzc
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 6 lut 20, 23:10
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#7

Post autor: jareknmzc »

JesCze nie zmieniałem tego czujnika z przodu listwy
jareknmzc
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 6 lut 20, 23:10
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#8

Post autor: jareknmzc »

Jeszcze z ciekawości odłączyłem pompę która mieści się pod tylną kanapa i jeździłem bez podłączonej wtyczki i samochód jezdzi tak samo jak z podłączona
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#9

Post autor: maniek21112 »

Dobra pompa progowa kosztuje dwa razy więcej, ta zapewne nie wytwarza wystarczająco ciśnienia pod obciążeniem.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
jareknmzc
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 6 lut 20, 23:10
BMW: E46
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#10

Post autor: jareknmzc »

Problem rozwiązany nowe uszczelnienie kolektora ssącego oraz czujnik na pompie cr i wszystko teraz działa tak jak trzeba.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”