Mało widziałeś i mało wiesz, odniosę się tylko do tego, ponieważ to tylko są konkrety.
M52tub28, ponad 360 tys. km, serwisy do 300 co 22-23, efekt? Całkowity brak poboru oleju, auto w zeszłym roku skończyło 20 lat. Słabe tuleje? Jakie? febi, trw czy jeszcze jakieś inne gówno polecone w motoryzacyjnym? Kupuje się meyle hd i jest spokój, ale do tego trzeba czytać forum a nie czyjesz żale, że wtopił na aucie, przed kupnem SPRAWDZA się je.
Akurat nie jest starszy, to ta sama konstrukcja, czyli n42b20, jedyna różnica to większą pojemność, bolączki te same. Pobór oleju w nich jest spowodowany zużytymi uszczelniaczami zaworowymi a nie jakimiś luźnymi pierścieniami..swoją drogą skąd takie info? Pierścienie są ZŁE, tak jak tory i szyny były źle..ale w M54 a nie n42.Tomesky81 pisze: ↑29 sty 20, 6:55Do pana Lashie. A TY GOSCIU JAKI MASZ SILNIK 318? A CO TO ZA ROZNICA I TAK WOZISZ PEWNIE BANKE 4 LITROWA W BAGAZNIKU I DOLEWASZ OLEJ CO 1000 KM, poza tym twoj silnik jest starszy a moj zostal ulepszony wiec zastanow sie co napisales i poczytaj sobie lepiej w internecie opinii na temat twojego silnika.