Czy te felgi to nie lipa ?

Wszystko co związane z ogumieniem i felunkiem
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#41

Post autor: adamusiek »

sirek, z tym M3 to chodziło mi o mieszkanie :D
Turbooo
Bywalec forum
Posty: 554
Rejestracja: 5 gru 11, 20:33
BMW: W TRAKCIE POSZUKIWAŃ
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Opole/Strzelce Opolskie

#42

Post autor: Turbooo »

No niestety sirek nie zrozumiał o co chodziło ale to już jego sprawa ....

Achhh nie będę się nawet z Tobą sprzeczać bo nie mam na to ochoty , tylko na przyszłość pamiętaj ,że M3 ma dwojakie znaczenie , zarówno mieszkanie 3-pokojowe jak i BMW M3 :)
Obrazek
adamusiek
Moderator
Posty: 3767
Rejestracja: 6 sty 12, 14:01
BMW: E83
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto:

#43

Post autor: adamusiek »

sirek pisze:więc zrozumieć mozna tylko jednoznacznie
wiedziałem, że tak będzie :Yahoo!:
na razie na BMW M3 nie mogę sobie pozwolić :(
saper1008
Bywalec forum
Posty: 540
Rejestracja: 6 cze 10, 17:31
BMW: E46 330Cd+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Reszel

#44

Post autor: saper1008 »

A 19" to już w ogóle odlot ( niestety tylko na zdjęciach ) !!! :P

Tak jak Ci mówi sirek kup 18" to będziesz pisał w dziale ZRÓB TO SAM - Wymiana amortyzatorów lub w dziale POLECANE WARSZTATY - prostowanie felg :)

Nie każdy ma portfel bez dna sirek ....
Jeżeli kupisz chińskie badziewie to i 17 będziesz musiał prostować, porządna oryginalna felga nawet w 19 calach się tak łatwo nie pognie ani nie pęknie więc przestań gadać głupoty, 18 w E46 to norma, jeżeli wrzuci oryginalna m-pakietową felgę 18 cali to na pewno nie będzie miał żadnych problemów z prostowaniem i spawaniem, ja jeżdżę na 19 i nie mam z żadnych problemów a drogi mam chyba najgorsze na świecie, wiadomo że jak ktoś zapieprza po dziurach to i najlepsze najdroższe felgi powygina.I od kiedy to większe koła mają wpływ na zużycie amortyzatorów ?? Z tego co mi wiadomo bardziej narażone są łączniki a najbardziej dostają drążki kierownicze.
Ja polecam mu założenie 18 calowych oryginalnych felg od M-pakietu ewentualnie coś z palety vermiliona bo waga ma tutaj znaczący wpływ na komfort, ja na zimę mam Borbety 16 cali a na lato mam BBS styling 230 19 cali na profilu opony 35 i po przesiadce jest różnica ale prawie nie odczuwalna gdyby ktoś nie wiedział że zmieniłem koła i jechał ze mną to by nawet nie wyczuł różnicy, i pamiętaj im lżejsze koło tym mniejsze zużycie zawieszenia i większy komfort podróżowania :) Nawet na 19 da się jeździć komfortowo uwierz :)
Obrazek

ZOBACZ MOJA 330Cd M-Pakiet 18" OEM BBS LM
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=12651
Turbooo
Bywalec forum
Posty: 554
Rejestracja: 5 gru 11, 20:33
BMW: W TRAKCIE POSZUKIWAŃ
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Opole/Strzelce Opolskie

#45

Post autor: Turbooo »

saper1008 pisze:
A 19" to już w ogóle odlot ( niestety tylko na zdjęciach ) !!! :P

Tak jak Ci mówi sirek kup 18" to będziesz pisał w dziale ZRÓB TO SAM - Wymiana amortyzatorów lub w dziale POLECANE WARSZTATY - prostowanie felg :)

Nie każdy ma portfel bez dna sirek ....
Jeżeli kupisz chińskie badziewie to i 17 będziesz musiał prostować, porządna oryginalna felga nawet w 19 calach się tak łatwo nie pognie ani nie pęknie więc przestań gadać głupoty, 18 w E46 to norma, jeżeli wrzuci oryginalna m-pakietową felgę 18 cali to na pewno nie będzie miał żadnych problemów z prostowaniem i spawaniem, ja jeżdżę na 19 i nie mam z żadnych problemów a drogi mam chyba najgorsze na świecie, wiadomo że jak ktoś zapieprza po dziurach to i najlepsze najdroższe felgi powygina.I od kiedy to większe koła mają wpływ na zużycie amortyzatorów ?? Z tego co mi wiadomo bardziej narażone są łączniki a najbardziej dostają drążki kierownicze.
Ja polecam mu założenie 18 calowych oryginalnych felg od M-pakietu ewentualnie coś z palety vermiliona bo waga ma tutaj znaczący wpływ na komfort, ja na zimę mam Borbety 16 cali a na lato mam BBS styling 230 19 cali na profilu opony 35 i po przesiadce jest różnica ale prawie nie odczuwalna gdyby ktoś nie wiedział że zmieniłem koła i jechał ze mną to by nawet nie wyczuł różnicy, i pamiętaj im lżejsze koło tym mniejsze zużycie zawieszenia i większy komfort podróżowania :) Nawet na 19 da się jeździć komfortowo uwierz :)
18 " to norma dla mpakietowego zawieszania itp. a nie dla zwykłego zawieszenia e46 ! Przestań gadać ,że amory się nie zużywają jak każdy wie ,że niski profil opony wiążący się z dużą felgą powoduje szybsze zużywanie się WSZYSTKICH elementów zawieszenia jeśli ono nie jest do tego fabrycznie przystosowane a z tego co wiem na fabrycznym zawieszeniu e46 nie wychodziły z felgami większymi niż 17 cali !!! A co do drugiej częsci o prostowaniu ! NIe chodziło mi o samą wytrzymałość felgi ale na jej ryzyko uszkodzenia w przypadku 17 stek rant opony jeszcze może Cię poratować ale już przy 18 stkach jest ciężko !
Obrazek
saper1008
Bywalec forum
Posty: 540
Rejestracja: 6 cze 10, 17:31
BMW: E46 330Cd+
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Reszel

#46

Post autor: saper1008 »

Turbooo pisze:
saper1008 pisze:
A 19" to już w ogóle odlot ( niestety tylko na zdjęciach ) !!! :P

Tak jak Ci mówi sirek kup 18" to będziesz pisał w dziale ZRÓB TO SAM - Wymiana amortyzatorów lub w dziale POLECANE WARSZTATY - prostowanie felg :)

Nie każdy ma portfel bez dna sirek ....
Jeżeli kupisz chińskie badziewie to i 17 będziesz musiał prostować, porządna oryginalna felga nawet w 19 calach się tak łatwo nie pognie ani nie pęknie więc przestań gadać głupoty, 18 w E46 to norma, jeżeli wrzuci oryginalna m-pakietową felgę 18 cali to na pewno nie będzie miał żadnych problemów z prostowaniem i spawaniem, ja jeżdżę na 19 i nie mam z żadnych problemów a drogi mam chyba najgorsze na świecie, wiadomo że jak ktoś zapieprza po dziurach to i najlepsze najdroższe felgi powygina.I od kiedy to większe koła mają wpływ na zużycie amortyzatorów ?? Z tego co mi wiadomo bardziej narażone są łączniki a najbardziej dostają drążki kierownicze.
Ja polecam mu założenie 18 calowych oryginalnych felg od M-pakietu ewentualnie coś z palety vermiliona bo waga ma tutaj znaczący wpływ na komfort, ja na zimę mam Borbety 16 cali a na lato mam BBS styling 230 19 cali na profilu opony 35 i po przesiadce jest różnica ale prawie nie odczuwalna gdyby ktoś nie wiedział że zmieniłem koła i jechał ze mną to by nawet nie wyczuł różnicy, i pamiętaj im lżejsze koło tym mniejsze zużycie zawieszenia i większy komfort podróżowania :) Nawet na 19 da się jeździć komfortowo uwierz :)
18 " to norma dla mpakietowego zawieszania itp. a nie dla zwykłego zawieszenia e46 ! Przestań gadać ,że amory się nie zużywają jak każdy wie ,że niski profil opony wiążący się z dużą felgą powoduje szybsze zużywanie się WSZYSTKICH elementów zawieszenia jeśli ono nie jest do tego fabrycznie przystosowane a z tego co wiem na fabrycznym zawieszeniu e46 nie wychodziły z felgami większymi niż 17 cali !!! A co do drugiej częsci o prostowaniu ! NIe chodziło mi o samą wytrzymałość felgi ale na jej ryzyko uszkodzenia w przypadku 17 stek rant opony jeszcze może Cię poratować ale już przy 18 stkach jest ciężko !
Moja BMKA ma przelatane od wymiany amorów 100 tyś na 18 a teraz zrobiła 5 tyś na 19 i amory pokazują przód 70% tył 60% więc nie widzę jakiegoś większego zużycia amorów, 18 dla E46 to norma chodzi mi o to że dużo osób ma 18 na seryjnym zawiasie i jest wygodnie ja wcześniej też miałem 18 na seryjnym zawiasie, i mówisz że ryzyko uszkodzenia na 17 jest mniejsze miedzy 17 a 18 wizualnie różnica jest duża ale ochrona felgi jest praktycznie taka sama jak masz uszkodzić 18 na dziurze to i 17 by się uszkodziła, trzeba pilnować ciśnienia w oponach bo to jest ważne. Ja miałem 18 chińskie i były niskiej jakości a jeździłem po dziurach nie patrzyłem na nic i jakoś strasznie aż tak z nimi nie było oryginalne borbety po zimie 16 calowe też poszły do prostowania wyglądały podobnie jak 18 po sezonie letnim. Więc jeżeli ktoś sie boi o uszkodzenie felgi to polecam na 7,5 cala lub 8 cali szerokości z przodu opona 225 a tył 8 lub 8,5 cala opon 245 pilnować ciśnienia i na pewno nic się nie uszkodzi no chyba że wwalimy się w taką wyrwę że połamiemy zawias, oczywiście mówie tu o ori felgach a nie ryżówkach :) A i jeszcze chcę Tobie powiedzieć że to nie rozmiar kół ma wpływ na zużycie zawieszenia ale ich waga :)
Obrazek

ZOBACZ MOJA 330Cd M-Pakiet 18" OEM BBS LM
http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=28&t=12651
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Koła, czyli felgi i opony”