Czarny olej po wymianie w benzynie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
ale pierdoły piszecie dotyczy sie powyższych 2 wypowiedzi
to forum juz schodzi na psy same dzieciaki tu piszą co nie maja o mechanice pojecia
ja wam gwarantuje że po przejechaniu kilku kilometrów i odkreceniu korka od chlodnicy nic nie powinno sie wylac płyniu
a jak wy FACHOWCY piszecie ze wam wywala to gratuluje
Za wulgaryzmy szukuje sie ostrzezenie a wiec uwaga
to forum juz schodzi na psy same dzieciaki tu piszą co nie maja o mechanice pojecia
ja wam gwarantuje że po przejechaniu kilku kilometrów i odkreceniu korka od chlodnicy nic nie powinno sie wylac płyniu
a jak wy FACHOWCY piszecie ze wam wywala to gratuluje
Za wulgaryzmy szukuje sie ostrzezenie a wiec uwaga
-
- Weteran
- Posty: 662
- Rejestracja: 22 lut 10, 22:51
- BMW: E46 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto:
wielokrotnie odkręcałem korek od zbiorniczka płynu chłodniczego w silniku N42, M52, M54 gdy motor był rozgrzany i tak jak mówi kolega wyzej - nic się nie dzieje.
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
kolega ze strusiem i któryś tam jeszcze ma przedmuchy na głowicy i nawet o tym jeszcze nie wie
ale się dowie jak zabuli za robote głowicy z 1500zł
przerabiałem ten temat z głowicą wiec wiem o czym mówie
mi też wywalalo płyn po odkreceniu korka , gdy zrobiłem kompleksowo głowice z wymiana wszystkich uszczelek i oringów nic póżniej sie nie działo
czeba uważać żeby nie przegrzać silnika n42 i pilnować stan płynu chłodniczego
ale się dowie jak zabuli za robote głowicy z 1500zł
przerabiałem ten temat z głowicą wiec wiem o czym mówie
mi też wywalalo płyn po odkreceniu korka , gdy zrobiłem kompleksowo głowice z wymiana wszystkich uszczelek i oringów nic póżniej sie nie działo
czeba uważać żeby nie przegrzać silnika n42 i pilnować stan płynu chłodniczego
-
- Bywalec forum
- Posty: 352
- Rejestracja: 7 lis 11, 21:12
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
Nie wiem czy wy umiecie czytac czy też nie, robiłem cała głowice ze szczelnoscia itp . a płyn sie na gorącym silniku podnosi. Nawet w ksiązce sam naprawiam bmw jest napisane by nie odkrecac korka do ploki silnik nie ostygnie do min 30stopni.
a podnoszenie płynu jest spowodowane tym ze w bmw termostat otwiera sie przy 105 stopniach i gdy chodzi na małym obbiegu cały czas normalna sprawa ze płyn sie podnosi/ bo ma wysoką temperature . zgodzę sie ze płyn sie nie podniesie ale tylko jezeli sie termostat otworzy a auto bedzie chodzic na duzym obiegu
a podnoszenie płynu jest spowodowane tym ze w bmw termostat otwiera sie przy 105 stopniach i gdy chodzi na małym obbiegu cały czas normalna sprawa ze płyn sie podnosi/ bo ma wysoką temperature . zgodzę sie ze płyn sie nie podniesie ale tylko jezeli sie termostat otworzy a auto bedzie chodzic na duzym obiegu
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 2329 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Slavkojam
-
- 25 Odpowiedzi
- 5030 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Maateusz
-
- 5 Odpowiedzi
- 2336 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zajacxx
-
- 31 Odpowiedzi
- 8427 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 14 Odpowiedzi
- 2713 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yampik
-
- 3 Odpowiedzi
- 722 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 14 Odpowiedzi
- 4378 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie