Coś stuka, puka
-
- Bywalec forum
- Posty: 323
- Rejestracja: 19 lip 09, 12:00
- BMW: 320D M47N
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Mlawa
Witam i proszę o pomoc. Jeśli zły dział to proszę o przeniesienie. Teraz o problemie, zaczeło się dziś, wcześniej tergo nie słyszałem mianowicie podczas jazdy coś stuka,wali jak szybciej to szybciej wali jak wilniej no to wolniej jak by coś od kół. sprawdzałem każde koło żadnego burchla, nic nie przylkejone zadnego luzu no nić co by mogło na to wpływać. dla mnie to słychać jak by od środka samochodu pod śilnikiem głos taki kulka w łożysku przeskakiwała :p no nie wiem jak to jeszcze opisać i na luzie i na biegu jest to samo. co to może być jakies propozycje ? proszę o wmiare szybką odpowiedz bo samochód mi cały czas potrzebny. pozdrawiam
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
Sprawdź podpory wału. Koła na pewno dobrze są podokręcane ? Każda szpilka się trzyma ?
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 323
- Rejestracja: 19 lip 09, 12:00
- BMW: 320D M47N
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Mlawa
szpilki są ok wszystkie. a z wałem nie wiem jak to sprawdzić sam zrobie czy mechanik? mogę spokojnie jechać do pracy w pon 12 km w jedna strone czy może być coś powaznego?
wiem ze to tak ciężko określić no ale nie ma wyjścia jutro niedziela nikt mi nic nie zrobi
wiem ze to tak ciężko określić no ale nie ma wyjścia jutro niedziela nikt mi nic nie zrobi
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
Jeżeli masz kanał i narzędzia tj. klucz 10 i 13 - nasadkowe i płaskie to sam dasz radę sprawdzić podpory wału.
Masz taki sam model jak ja więc masz dwie podpory. Jedna znajduje się ok. 30cm. od skrzyni biegów a druga jest bliżej dyferencjału. No i o ile ta centralną jeszcze bez zdejmowania osłon i wydechu sprawdzisz to tylnej nie zobaczysz, a warto dodać, ze najczęściej klęka tylna podpora.
Nie mogę Ci powiedzieć czy możesz jechać, bo jak (odpukać) po drodze coś się stanie to będzie problem, najlepiej czym prędzej zdiagnozować powód tych stuków i go zażegnać.
Masz taki sam model jak ja więc masz dwie podpory. Jedna znajduje się ok. 30cm. od skrzyni biegów a druga jest bliżej dyferencjału. No i o ile ta centralną jeszcze bez zdejmowania osłon i wydechu sprawdzisz to tylnej nie zobaczysz, a warto dodać, ze najczęściej klęka tylna podpora.
Nie mogę Ci powiedzieć czy możesz jechać, bo jak (odpukać) po drodze coś się stanie to będzie problem, najlepiej czym prędzej zdiagnozować powód tych stuków i go zażegnać.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Popraw tytuł wątku.
Chwyć za wał i sprawdź czy ma luzy w tych podporach.
Spróbuj nim przekręcić jeżeli uda Ci się to oznacza że ma też luz być może na krzyżach.
Opcji jest kilka, ale podpowiedź kolegi MOD jest trafna...
Jeżeli podpory będą całe to pozostaje dyfer oraz skrzynia do sprawdzenia.
Chwyć za wał i sprawdź czy ma luzy w tych podporach.
Spróbuj nim przekręcić jeżeli uda Ci się to oznacza że ma też luz być może na krzyżach.
Opcji jest kilka, ale podpowiedź kolegi MOD jest trafna...
Jeżeli podpory będą całe to pozostaje dyfer oraz skrzynia do sprawdzenia.
-
- Bywalec forum
- Posty: 323
- Rejestracja: 19 lip 09, 12:00
- BMW: 320D M47N
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Mlawa
Wszytko jest już ok jednak były delikatnie luźna na szpilkach 3, dokręciłem i jest gitara, i nawet wiem od czego tak się stało jakiś czas temu pojechałem zmienić opony i mądry praktykant w wulkanizacji posmarował szpilki tawotem dziś szukam przyczyny no i patrze luz potem patrze a szpilki w tawocie. Dzieki za dobre rady na przyszłość na pewno przy przydadzą pozdrawiam
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
Szpilki i miejsce styku felgi z piastą warto co jakiś czas psiknąć smarem miedziowym, czy pastą miedzianą.
Zapobiegnie to zapiekaniu się szpilek, łatwiej będzie zdjąć koło a szpilki same się nie odkręcą jak po towocie.
Zapobiegnie to zapiekaniu się szpilek, łatwiej będzie zdjąć koło a szpilki same się nie odkręcą jak po towocie.
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 1841 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 2063 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 17 Odpowiedzi
- 2963 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Hellrot
-
- 0 Odpowiedzi
- 1195 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kropelka12
-
- 9 Odpowiedzi
- 4661 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Buger